کد خبر 430304
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰

جنبش «آزادگان نجران» با عضویت قبایل این منطقه تأسیس و تأکید کردند اولین نبرد خود را در مناطقی آغاز خواهد کرد که نظامیان رژیم اشغالگر سعودی در جنوب نجران آن را به اشغال خود درآورده‌اند.

به گزارش مشرق، شماری از فعالان عربستانی در منطقه نجران عربستان اقدام به تشکیل جنبش معارض سیاسی و نظامی به نام «جنبش آزادگان نجران» کردند.

«ابوبکر ابو احمد السلامی»، فعال عربستانی و یکی از اعضای این جنبش تصریح کرد که جوانان و فعالان سیاسی منطقه نجران از کمیته‌های انقلابی و برادران و همسایگان و تمام بستگان می‌خواهند، به جوانان این منطقه آموزش نظامی دهند.

این فعال عربستانی با بیان اینکه جنبش «آزادگان نجران» تمام قبایل این منطقه را دربرمی‌گیرد، افزود: حکومت سعودی گمان می‌کند که تنها حامی و مدافع اسلام است، اما بداند که ما اولین مدافعان اسلام و حرمین شریفین در صورت نیاز و ضرورت خواهیم بود.

السلامی با تاکید بر اینکه از روند کنونی امور در یمن احساس نگرانی می‌کنیم، اعلام کرد که جنبش آزادگان نجران اولین نبرد خود را در مناطقی آغاز خواهد کرد که نظامیان رژیم اشغالگر سعودی در جنوب نجران آن را به اشغال خود درآورده‌اند.

وی تاکید کرد که مسلمانان و علما و روحانیون باید همچون سد مستحکم در برابر فتنه‌های تکفیری سعودی بایستند و تدابیر لازم برای مقابله با آنها را اتخاذ کنند.

از سوی دیگر قبایل نجران اعلام کردند که نیروهای نظامی و افراد مسلح هوادار آل سعود را در چندین منطقه نجران هدف گرفته‌اند و از درگیری‌های شدیدی خبر دادند که در برخی از محله‌های این منطقه روز سه‌شنبه گذشته بین آنها و نیروهای نظامی سعودی رخ داده است.

قبایل منطقه نجران چند روز پیش جنگ علیه رژیم سعودی را اعلام و آن را به خیانت به تمام معاهدات و توافقات گذشته محکوم کرد و خواستار جدایی نجران از دولت مرکزی عربستان شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پسر ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    یا ایها الذین آمنوا کونوا انصارالله حزب الله هم الغالبون
  • ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    ایول اینه جواب حرامزاده گری های آل سعود
  • اصللاحات ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَكَرُوا اللَّهَ كَثِيرًا وَانتَصَرُوا مِن بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ كسانى كه ايمان آورده و كارهاى شايسته كرده‏اند و خداوند را بسيار ياد مى‏كنند، و پس از آنكه ستم ديده‏اند انتقامشان را گرفته‏اند، و كسانى كه ستم كرده‏اند زودا كه بدانند كه به چه بازگشتگاهى راه خواهند برد
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    0 0
    خدا یاورشون باشه
  • مشدی ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    0 0
    انقدر نگویید عربستان سعودی کجای دنیا یک کشور را بنام یک خانواده می کنند؟ اسم هزاران ساله این سرزمین یعنی حجاز را نام ببرید آل سعود رفتنی است اما سرزمین حجاز وملت مسلمان حجاز همانند دیگر ملل مسلمان منطقه ماندنی هستند. خواهشمنداست درخبرهایتان بجای عربستان سعودی از نام اصلی این سرزمین یعنی حجاز استفاده کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس