کد خبر 429704
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

در آخرین روزهای ماه شعبان و در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، حرم مطهر رضوی برای هفتمین سال متوالی میزبان روزه اولی‌ها می‌شود.

 به گزارش مشرق، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اعلام کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان، جشن ویژه روزه اولی‌ها با عنوان میهمانی فرشته‌ها از 24 تیرماه به مدت 3 روز در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی واقع در ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی افزود: این جشن بزرگ در 2 نوبت صبح و عصر و در ساعات 9:45 تا 12:00 و 16:45 تا 19:00 ویژه دختران و پسران در روزهای 24، 25 و 26 خرداد برگزار می‌شود.

وی جشن روزه اولی‌های پسران را 26 خرداد و ویژه دختران را 24 و 25 خرداد ذکر کرد و گفت: این جشن براي هفتمين سال متوالي است که به همت آستان مقدس حضرت رضا(ع) در حرم مطهر رضوي برگزار مي‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، سخنران این مراسم را حجت الاسلام و المسلمین داوودنژاد معرفی کرد و اظهار داشت: در این جشن‌ها، دانش آموزان از نکات آموزشی مانند احکام روزه و مسائلی تربيتي، تغذيه و برنامه‌هاي فرهنگي بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: روزه اولی‌ها امسال یک روز را همراه یکی از والدین میهمان سفره افطار اکرام رضوی در حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) خواهند بود.

لازم به ذکر است؛ این جشن  در محل مركز نمايشگاه ها و همايش‌‌هاي اداره كل روابط عمومي آستان قدس رضوي واقع در پاركينگ1 ورودي باب الجواد(ع) برگزار می‌شود.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس