کد خبر 428955
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۸

جب بوش فرماندار سابق ایالت فلوریدا و برادر و پسر رئیس جمهور سابق و اسبق آمریکا از روز دوشنبه رسما مبارزات انتخاباتی خود را آغاز می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال، جب بوش فرماندار سابق ایالت فلوریدا و برادر رئیس جمهور سابق آمریکا از روز دوشنبه رسما مبارزات انتخاباتی خود را آغاز میکند.

روزنامه وال استریت ژورنال نوشت؛ جب بوش بعد از 6 ماه فعالیت موقتی که به منظور بررسی اوضاع و شناساندن خود به مردم آمریکا پشت سر گذاشته است از روز دوشنبه رسما فعالیت خود را به عنوان یک نامزد جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا آغاز می‌کند.

جب بوش مرحله آزمایشی تبلیغات خود را با سفر به 3 کشور اروپایی از جمله سفر به برلین به پایان رساند. مساله‌ای که نشان دهنده اهمیت روابط خارجی و امنیت ملی آمریکا برای وی دارد.

منتقدان وی یدک کشیدن نام فامیلی بوش را برای وی هم مثبت و هم منفی می‌دانند. اگر چه ریاست جمهوری بوش برادر و بوش پدر برای وی اعتبار به همراه آورده است اما حمله آمریکا به عراق در زمان بوش برادر و صدمات جبران ناپذیر آن به آمریکا به عنوان لکه ای سیاه در پرونده وی در نظر گرفته شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Admin ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    تو اون روح خودت و پدرت... بین بد و بدتر؛ امیدوارم دموکرات ها مجددا رأی بیارن!
  • ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    کرواتش که عین پیژامه خانم بزرگ ماست؛ ولی عقلش فکر نکنم اندازش باشه
  • 100 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    این ها همه جزو همان یک درصد سرمایه داران آمریکائی هستند که دنیا را به میل خود می چرخانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس