سجاد کجباف فرزند شهید از جزئیات مراسم های مختلف وداع با پیکر مطهر شهید و مراسم تشیی و تدفین این شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم استقبال از سردار شهید کجباف ساعت 15:30 روز گذشته در فرودگاه بین المللی اهواز انجام شد. این درحالی‌ است که مردم خوزستان استقبال باشکوهی از پیکر مطهر این شهید بزرگوار داشتند. ضمن اینکه مسئولان استانی نیز در مراسم استقبال از این شهید بزگوار حضور داشتند. مراسم استقبال از پیکر پاک این شهید که بیش از 50 روز قبل در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسیده است با حضور چشم گیر مردم و مسئولان مواجه شد.

سجاد کجباف فرزند شهید گفت: شب گذشته مراسم وداع با سردار مدافع حرم بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان(عج) آخر آسفالت شهر اهواز برگزار شد. امروز یکشنبه 24 خرداد ماه 94 نیز مراسمی در مسجد امام علی(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد و روز دوشنبه ساعت 7:30 صبح در حسینیه ثارالله اهواز مراسم وداع دیگری با این سردار شهید انجام می‌شود. همچنین ظهر روز دوشنبه 25 خرداد ماه 94 در شهرستان باوی، حدفاصل جاده اهواز ــ شوشتر نیز مراسمی برای وداع مردم با این شهید خواهیم داشت.

وی با اشاره به جزئیات تشییع شهید گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر سردار شهید هادی کجباف ساعت 7:30 دقیقه صبح روز سه‌شنبه 26 خرداد ماه 94  از میدان 17شهریور شوشتر آغاز خواهد شد و پیکر وی در زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

شهید کجباف متولد تیرماه 1340 در شهرستان شوشتر است، او پس از گذراندن تحصیلات تا دوره دیپلم در سال 1359 عازم خدمت مقدس سربازی شد. او در ابتدای دفاع مقدس در محاصره شهر سوسنگرد یا زیرکی می‌تواند از طریق کانال‌های اطراف شهر با لباس عربی از مهلکه خارج شود و سپس با بازگشت به جبهه‌ها در تیرماه سال 1360 در جبهه بستان دچار مجروحیت شد. وی در اواخر جنگ فرمانده گردان مالک اشتر شوشتر بود و عملیات‌های پارتیزانی در عراق انجام می‌داد، وی تا دو سال پس از جنگ تحمیلی در جزیره مینو بود تا مراقب فعالیت احتمالی بعثی‌ها در مرز باشد. شهید «هادی کجباف» به دست تروریست‌های تکفیری داعش در ظهر روز یکشنبه 30 فروردین 94 در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه به شهادت رسید. «شهید کجباف» از  کسانی بود که پس از هجوم تکفیری‌ها به حریم اهل البیت(ع) در سوریه به میدان نبرد رفت. پیکر شهید کجباف پس از 50 روز از شهادتش که در مناطق تحت سیطره گروه‌های تروریستی بود, به میهن اسلامی بازگشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاسین ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    یادت بخیر ابوسجاد یک هفته که افتخار همراهی شما و سربازی شمار را در جبهه جنوب سوریه و درعا را داشتم جزء افتخارات زندگیم می دانم. ((التماس شفاعت و درخواست شهادت)) (یاسین)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس