کد خبر 428732
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

عزل و نصب‌های خلاف قانون در دانشگاه‌های کشور با اعلام وصول سؤال ملی ۳ نفر از نمایندگان مجلس «محمد فرهادی» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را به صحن علنی مجلس کشاند.

به گزارش مشرق، ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی امروز یکشنبه پارلمان موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.

بر این اساس، سؤال ملی احمد بخشایش نماینده اردستان از بیژن زنگنه وزیر نفت درباره علت توقف توسعه گازرسانی به روستاها اعلام وصول شد.

همچنین سؤال منطقه‌ای سیدشکرخدا موسوی از محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی در مورد عملکرد وزارتخانه در اجرای طرح احیای اراضی کشاورزی استان‌های خوزستان و ایلام اعلام وصول شد.

سؤال ملی 3 نفر از نمایندگان مجلس از محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه علت عزل و نصب‌های خلاف قانون در دانشگاه‌های کشور و سؤال ملی زهره طبیب‌زاده نماینده تهران از فرهادی وزیر علوم درباره نحوه احقاق حق افراد بورسیه که مورد اجحاف قرار گرفته‌اند، اعلام وصول شدند.

سؤال ملی قاسم جعفری نماینده بجنورد از فرهادی وزیر علوم در مورد نحوه ساماندهی آژانس‌های اعزام دانشجو به خارج از کشور و دیگر سؤال این نماینده از فرهادی در خصوص عملکرد این وزارتخانه در پیشگیری از آسیب‌های پایان‌نامه‌های سفارشی اعلام وصول شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس