این بازیگر سینما گفت: به نظر می‌رسد که غربی‌ها به دنبال چیزهای دیگری هستند و مسئله هسته‌ای را بهانه کرده‌اند تا اطلاعات مورد نیاز خودشان را جمع‌آوری کنند و به خیال خودشان ضربه نهایی را بزنند.

به گزارش مشرق، محمود پاک نیت بازیگر پیشکسوت سینما و تلوزیون درباره شروط کشورهای عضو 5+1 جهت بازجویی از دانشمندان هسته ای و بازرسی از تاسیسات دفاعی کشورمان گفت: سوالی که مطرح می شود این است که آیا خود این کشورها اجازه چنین کاری را به دیگران می دهند که انتظار دارند ایران چنین اجازه ای به آنها بدهد؟

پاک نیت با اشاره به اینکه کارنامه خود آنها در استفاده از بمب و سلاحهای غیر متعارف در جهان سیاه است افزود: با توجه به سابقه  تاریخی جهان؛ جامعه جهانی باید از فعالیتهای هسته ای قدرتهای جهانی بیمناک باشد چرا که آنها سابقه استفاده از سلاحهای کشتار جمعی را در کارنامه خود دارند.

پاک نیت به سابقه ترور دانشمندان هسته ای کشورمان در خیابانهای تهران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: چه مرجعی هویت دانشمندان ما را به سرویسهای جاسوسی اسرائیل انتقال داد تا آنها برای کشتن این عزیزان اقدام کنند و آیا غیر از این است که غربیها از حسن نیت ما و همکاری که با آژانس داشتیم سوء استفاده کردند؟  

این هنرمند پیشکسوت کشورمان فشار برای بازرسی از تاسیسات دفاعی و بازجویی از دانشمندان هسته ای ایران را با توجه به سوابق سیاه غربیها در تعامل با ایران و سوء استفاده از حسن نیت ایران نادرست و غیر منطقی دانست.

پاک نیت تاکید کرد: به نظر می رسد که آنها به دنبال چیزهای دیگری هستند و مسئله هسته ای را بهانه کرده اند تا اطلاعات مورد نیاز خودشان را جمع آوری کنند و اصولا برخی از درخواستهایی که آنها دارند هیچ ربطی به برنامه هسته ای ایران پیدا نمی کند.  

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    2 0
    این رو باید به آمریکا دوستان گفت ، همان به اصطلاح آمریکایی های غیر آمریکایی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس