کد خبر 428503
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

آبی‌پوشان شهر منچستر با پیشنهادی پرزرق‌و ‌برق‌تر از قبل می‌خواهند آخرین تلاش خود را برای جذب مهاجم انگلیسی تیم فوتبال لیورپول انجام دهند.

به گزارش مشرق، نشریه میرر انگلیس نوشت: باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد قبلی‌ خود برای جذب رحیم استرلینگ را ارتقاء داده است و قصد دارد با یک قرارداد بهتر، ظرف 48 ساعت آینده این بازیکن انگلیسی را که بخشی از پروژه 150 میلیون پوندی‌اش برای خرید بازیکنان جدید در تابستان امسال است، برای رفتن به ورزشگاه اتحاد وسوسه کند.

گفته می‌‌شود که استرلینگ، کوین دبروین و جانلی ایمبولا همگی در فهرست خرید من‌سیتی هستند اما برای مانوئل پیگرینی، سرمربی تیم جذب استرلینگ در اولویت است به طوری که باشگاه پیش از رد پیشنهاد 30 میلیون پوندی اولیه‌اش، حالا 10 میلیون پوند دیگر روی پیشنهاد قبلی‌‌اش گذاشته است و قصد دارد 40 میلیون یورو به قرمزپوشان مرسی‌ساید بدهد اما این آخرین پیشنهاد نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است و در صورتی که رد شود، دیگر تلاشی برای جذب مهاجم 20 ساله لیورپول انجام نخواهد داد. این در حالی است که گفته می‌شود لیورپول حاضر نیست استرلینگ را با رقمی کمتر از 50 میلیون پوند بفروشد.

تلاش منچسترسیتی برای خرید ستاره‌های موردنظرش در حالی است که بودجه در نظر گرفته شده از سوی این باشگاه برای خرید در تابستان ممکن است مانند سال گذشته بار دیگر از سوی یوفا به عنوان تخطی از قانون بازی جوانمردانه مالی قلمداد و با محرومیت‌هایی برای این تیم همراه شود.

گفته می‌شود که منچسترسیتی علاوه بر 40 میلیون یورویی که برای خرید استرلینگ کنار گذاشته است، می‌خواهد به یوونتوس پیشنهاد 58 میلیون پوندی برای خرید پل پوگبا بدهد و 30 میلیون هم برای خرید کوین‌دبروین، هافبک بلژیکی ولفسبورگ در نظر گرفته است. ایمبولا، هافبک فرانسوی مارسی هم دیگر هدف من‌سیتی است که قصد دارد وی را با قراردادی به ارزش 22 میلیون پوند بخرد. ایمبولا هم‌اکنون مشتریان دیگری مانند تاتنهام و چلسی دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس