کد خبر 422764
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

رافائل بنیتس در صورت استقرار رسمی در رئال مادرید گزینه محبوب خود، استرلینگ را نیز به برنابئو خواهد برد.

به گزارش مشرق، سرمربی آینده تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در فهرست کوتاه خود به غیر از نام چند بازیکن جوان از ناپولی، نام رحیم استرلینگ را نیز نوشته و از رئال مادرید خواسته هر طور شده او را از لیورپول خریداری کند.

استرلینگ را فرزند بنیتس می‌دانند و منعتقدند که او به مدیربرنامه‌های این بازیکن قول داده اگر روزی به رئال مادرید برود، برای انتقالش تلاش کند.

پیش از این مقامات لیورپول اعلام کرده بودند که حاضر به فروش استرلینگ نیستند. از طرفی شایعاتی مبنی بر علاقه آرسنال برای جذب رحیم استرلینگ بر سر زبان‌ها افتاده بود اما با توجه به حضور رافا در مادرید، احتمال انتقال استرلینگ به تیم اول پایتخت اسپانیا نیز زیاد است.

قرارداد رحیم با لیورپول تا پایان سال 2017 است و او برای انتقال به مادرید نیازمند کسب رضایتنامه است، قیمت کارشناسی شده او نیز حداقل 28 میلیون یورو است که مسلم است رئال مادرید باید بیش از این رقم را پیشنهاد بدهد تا مقامات لیورپول را راضی کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    دیگه مطمئن شدم رئال یه تیم کثیفه که فقط بلده مثل عربها پول خرج کنه و یه عده ستاره دور خودش جمع کنه ، گرث بیل با اون عظمت رو خراب کردن ، سامی خدیرا که متلاشی شده ، کاسیاس اسطوره رئال رو با بی رحمی دارن میندازن بیرون ،رونالو رو که برای فروش آزاد گذاشتند، یعنی طرفدارای رئال بی چه چیز این تیم مینازن؟
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    طرفدارای رئال به پر افتخارترین تیم تاریخ مینازن افتاد؟
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    چرت نگو عملی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس