کد خبر 428151
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

مشکلات عدیده‌ باشگاه پدیده خراسان شرایط این تیم برای لیگ برتر پانزدهم را در هاله‌ای از ابهام قرار داده و این احتمال وجود دارد که تحولات زیادی در این باشگاه رخ بدهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پدیده که امسال برای دومین سال متوالی قرار است در لیگ برتر حضور داشته باشد هنوز وضعیتش از نظر مالی و فنی مشخص نشده و مربیان و حتی بازیکنان این تیم نمی‌دانند که چه شرایطی در این تیم خواهند داشت.

علیرضا مرزبان سرمربی فصل گذشته پدیده از دو ماه پیش از پایان لیگ در نشست‌های خبری و مصاحبه‌هایش اعلام کرد که دیگر در پدیده باقی نمی‌ماند چرا که شرایط این باشگاه برای بستن تیمی در خور شأن هواداران مشهدی مهیا نیست و مرزبان نمی‌تواند تیمی باب میل هواداران تیمش آماده کند و به همین دلیل او اعلام کرد که دیگر با این شرایط در پدیده باقی نخواهد ماند البته از مشهد خبر می‌رسد که مرزبان امروز به دیدار جواد وطن‌خواه مدیرعامل باشگاه پدیده خواهد رفت تا جواب نهایی‌اش را به پدیده‌ای‌ها بدهد.

سرمربی پدیده پیش از این اعلام کرده بود که در لیگ پانزدهم اگر در این تیم باقی بماند تیمی خواهد بست که سهمیه آسیایی بگیرد اما با شرایطی که در حال حاضر در این باشگاه مشهدی حضور دارد قطعاً مرزبان نمی‌تواند به این خواسته برسد و جدایی احتمالی او از این باشگاه دور از ذهن نیست. این در حالی است که از سوی باشگاه پدیده به سرمربی فصل پیش این تیم اعلام شده که حدود سه میلیارد تومان برای خرید بازیکن پول فراهم شده اما باید به این نکته توجه کرد که بدهی باشگاه پدیده به بازیکنان و مربیان فصل پیش این تیم چیزی در حدود 2 میلیارد تومان است و با یک میلیارد تومان نمی‌توان بازیکن جذب کرد.

مرزبان که به آلمان سفر کرده بود با اصرار مدیران باشگاه پدیده به مشهد برگشت چرا که او قصد نداشت برای این باشگاه برگردد و منتظر پیشنهاد جدی بود تا دوباره راهی ایران شود این در حالی است که مرزبان برای بستن تیمی قدرتمند از مدیران باشگاه پدیده برای جذب بازیکن بودجه‌ای در حدود 7 میلیارد تومان درخواست کرده بود که 2 میلیارد تومان آن برای تسویه‌حساب فصل گذشته و 5 میلیارد تومان هم برای جذب بازیکن هزینه شود. این در حالی است که مدیران این باشگاه به مرزبان اعلام کردند که برای رتق و فتق امور باشگاه پدیده قطعه زمینی را به مبلغ 3 میلیارد تومان خواهند فروخت که در صورت رخ دادن این اتفاق باز هم بودجه مورد نظر مرزبان فراهم نمی‌شود.

مشکلات مالی باشگاه پدیده تنها به بدهی این باشگاه به مربیان و بازیکنان خلاصه نمی‌شود چرا که این باشگاه در فصلی که گذشت بدهی‌های زیادی به هتل‌ها، فروشگاه‌ها و ... به بار آورد که این مسئله قطعاً مشکلاتی را برای پدیده به وجود خواهد آمد چرا که شنیده می‌شود بازیکنان و مربی خارجی این تیم که پول کاملشان را دریافت نکرده‌اند، قصد دارند به فیفا شکایت کنند و با این شرایط قطعاً تمرکز کار در مشهد وجود ندارد. معضل دیگری که گریبان پدیده‌ای‌ها را خواهد گرفت جدایی اکثر بازیکنان این تیم است چرا که بسیاری از بازیکنان قصد جدایی از پدیده را دارند، با این شرایط نه تنها مرزبان بلکه هر مربی دیگری که به مشهد بیاید کار سختی خواهد داشت هرچند که در یکی دو روز آینده قطع به یقین تکلیف این باشگاه مشخص خواهد شد.

از باشگاه پدیده خبر می‌رسد مشکلات عدیده این باشگاه حتی این احتمال را به وجود آورده که جواد وطن‌خواه هم از مدیرعاملی این باشگاه کنار برود چرا که مشکلات ریز و درشت پدیده آنقدر زیاد است که او که به تازگی قلب خود را عمل کرده نتواند زیر بار فشار آنها دوام بیاورد. با این همه در هفته جاری تمام احتمالات باشگاه پدیده مشخص خواهد شد و معلوم می‌شود که نماینده شهر مشهد در لیگ برتر با چه شرایطی وارد لیگ پانزدهم می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس