کد خبر 426324
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال مدعی شد، اصفهانی نیست.

به گزارش مشرق، محمود اسلامیان پس از پایان مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال و کسب 50 رأی از 64 رأی مجمع برای حضور در پست نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال، در خصوص اینکه خیلی‌ها می‌گویند یک اصفهانی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال شده است، اظهار داشت: دست از این حرف‌ها بردارید! اصلاً من آذری هستم و اصفهانی نیستم!

وی درباره اینکه حضورش در صندوق بازنشستگی کشوری با پست نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال منافات ندارد یا خیر، عنوان کرد: طبق اساس‌نامه فدراسیون فوتبال نایب رئیسی فدراسیون شغلی سازمانی نیست بلکه عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون است. اینگونه نیست که پستی گرفته باشم و بخواهم تصمیم‌گیری کنم. بلکه مانند عضویت کفاشیان در کنفدراسیون فوتبال آسیاست که فقط یک عضویت محسوب می‌شود و اگر کاری پیش بیاید باید آن را پیگیری کنیم.

«فوتبال پدیده‌ای عجیب در 100 سال گذشته است که از نظر تأثیرگذاری در اجتماع، فرهنگ و اقتصاد قابل مقایسه نیست»، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: در لیگ قهرمانان اروپا می‌بینید برای یک بازی چند صد میلیون و حتی یک میلیارد نفر بیننده به تماشای بازی‌ها می‌نشینند یا در فوتبال خودمان با صعود به جام جهانی میلیون‌ها نفر شاد می‌شوند. مشکل فوتبال این است که آنهایی که باید حمایت کنند این کار را انجام نمی‌دهند و نهادهایی مانند مجلس به این مسئله اهمیت نمی‌دهند.

اسلامیان ادامه داد: از سوی دیگر می‌بینیم کشورهای همسایه از نظر سرمایه‌گذاری پیشرفت کرده‌اند و قابل مقایسه با آنها نیستیم. این موضوع می‌طلبد که همت خوبی با هم داشته باشیم. در اینجا باید از آقای گودرزی هم تشکر کنم که به فوتبال اهمیت داد و دو ساعت در جلسه امروز حضور داشت. امیدوارم مسئولان کشور نیز به این موضوع بپردازند.

وی افزود: اکنون پرسپولیس و استقلال بلاتکلیف هستند و امیدوارم از این وضع خارج شوند تا از آنها حمایت شود.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا او به عنوان مدیر تیم ملی انتخاب شده است و کی‌روش هم پست جدید او را تبریک گفته است، اظهار داشت: من مدیر تیم‌های ملی نیستم بلکه نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال هستم. کی‌روش هم مربی بسیار توانمندی است که در جهان شناحته شده و یک برند محسوب می‌شود. او در تحریم‌ها به ایران آمد و علی‌رغم مشکلات کار را جلو می‌برد. در حال حاضر باید از او حمایت کنیم.

اسلامیان خاطر نشان کرد: من به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و فردی که وزارت ورزش و جوانان برای حمایت از تیم ملی تعیین کرده است، از تیم ملی حمایت می‌کنم و اعتقاد دارم که این حمایت می‌تواند به دو شکل معنوی و مادی باشد. باید در بحث مادی از طریق نهادهایی که می‌تواند حمایت کرد. در این بین بحث در خصوص کی‌روش یک فرد با فدراسیون نیست، بلکه حمایت از تیم ملی برای خوشحال کردن 80 میلیون نفر است.

وی با اشاره به مشکل حق پخش تلویزیونی خاطرنشان کرد: مشکلات مالی فدراسیون فوتبال به گونه‌ای است که در رأس آنها صداوسیما باید با دادن حق پحش این مشکل را برطرف کند. از آنجایی که از طرف فیفا هم تحریم هستیم با این شرایط فقط امیدوار به کم صداوسیما هستیم تا بتوانیم تیم ملی خوبی را آماده کنیم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در پایان درباره وظایفش در فدراسیون فوتبال گفت: اگر اساس‌نامه را بخوانیم نایب رئیس اول دو وظیفه دارد و درصورتی که رئیس نباشد باید کارهای او را انجام دهد. من هم نایب رئیس اول هستم و برای خودم دفتر هم دارم!
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس