کد خبر 428037
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

وان ام 9 اچ‌تی‌سی یکی از پرچمداران امسال بازار گوشی‌های هوشمند است و به لطف بروزرسانی جدید ارائه شده که بهبودهایی را برای این گوشی، بخصوص دوربین و باطری به ارمغان آورده است.

به گزارش مشرق، بروزرسانی جدید برای گوشی وان ام 9 که با نسخه شماره 1.40.401.5 ارائه شده، بصورت OTA در اختیار صاحبان گوشی‌های وان ام 9 در اروپا، خاور میانه و آفریقا قرار گرفته و آن‌ها می‌توانند از همین حالا آن را دانلود کنند البته این بروزرسانی آخر ماه جاری در آمریکای شمالی عرضه می‌شود.

با این بروزرسانی عملکرد دوربین گوشی با تاکید بر بهبود بالانس جذب نور اتوماتیک بهبود می‌یابد. همچنین نویز و  بلورهایی که در تصاویر به دلیل عکاسی در نور کم ایجاد می‌شد نیز کاهش یافته‌، بنابراین اگر جزو کسانی هستید که علاقه‌مند به عکاسی در شب هستند، حالا می‌توانید از عکس‌هایی که در نور کم می‌گیرید لذت بیشتری ببرید چرا که حالا واضح‌تر هستند و جزئیات بیشتری را نشان می‌دهند.

از طرف دیگر اگر در نور شدید عکاسی می‌کنید باز هم این بروزرسانی مفید است چرا که باعث کاهش رنگ زرد و سبز در عکس‌های گرفته شده در نور بسیار شدید می‌شود و جلوه طبیعی عکس را حفظ می‌کند.

اگر جزو علاقه‌مندان به فیسبوک هستید یا ویدیوهای یوتیوب را با وان ام 9 تماشا می‌کنید، با بروزرسانی جدید مصرف باتری این 2 نرم‌افزار کاهش یافته بنابراین برای مدت زمان بیشتری شارژ خواهید داشت.

مدیریت دما نیز وقتی کاربر گوشی خود را شارژ می‌کند بهبود یافته است بنابراین هنگام شارژ گوشی، وان ام 9 شما خیلی داغ نمی‌شود. اگرچه این بروزرسانی خیلی خوب است ولی شاید دارندگان اچ‌تی‌سی وان ام 9 مشتاقانه منتظر بروزرسانی دیگری باشند که طی آن گوشی آن‌ها به آخرین نسخه فعلی اندروید یعنی اندروید 5.1 بروز شود. به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی به این خواسته کاربران هم جامه عمل بپوشاند.

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس