کد خبر 428161
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

هرچند شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی سال جدید میلادی را بسیار قدرتمند آغاز کرد و چندین مدل از پرچم‌داران خود را تحت خانواده وان در بازار مختلف عرضه نمود، با این حال بر اساس گزارشی که روز دوشنبه منتشر گردید سهام این شرکت با افت ۲۰ درصدی روبه‌رو گردیده است. به نظر می‌رسد اوضاع به قدری وخیم است که دیگر شرکت‌های فعال در این حوضه به فکر تصاحب این مجموعه تایوانی افتاده‌اند.

 به گزارش مشرق، رئیس هیئت مدیره ایسوس در گرده همایی سالانه خود خبر احتمال خرید بخش کسب‌وکار موبایلی شرکت اچ‌تی‌سی را اعلام کرد.

Johnny Shih که هم‌اکنون مدیریت یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سیستم‌های شخصی، لپ‌تاپ و گوشی‌های هوشمند جهان را عهده دار است، در پاسخ به سوال David Chang رئیس امور مالی این شرکت، این خبر را اعلام کرد.

هرچند وی شانس به توافق رسیدن ایسوس با مدیران تایوانی اچ‎تی‌سی را بسیار کم دانسته با این حال هدف از این تصمیم را گسترش کسب‌وکار شرکت ایسوس اعلام کرده است. همان‌طور که گفته شد سهام شرکت اچ‌تی‌سی در روز دوشنبه با افت ۲۰ درصدی روبه‌رو بود، بر همین اساس کارشناسان اقتصادی افت درآمد قابل‌توجهی را برای سه ماه چهارم مالی این شرکت پیش‌بینی می‌کنند.

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس