کد خبر 427243
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

لیونل مسی از آمادگی بالای خود برای حضور در کوپا آمه‌ریکا گفت.

به گزارش مشرق، ستاره آرژانتینی بارسا که به تازگی به همراه خاویر ماسکرانو به آلبی‌سلسته در شیلی پیوسته است، از آمادگی بالای خود گفت و تاکید کرد که با آمادگی بالاتری نسبت به جام جهانی سال گذشته راهی مسابقات کوپا آمه‌ریکا شده است.

کاپیتان و ستاره تیم ملی آرژانتین که در آستانه 28 سالگی است و نزدیک به 100 بازی ملی دارد خواهان کسب مقام قهرمانی به همراه تیم ملی کشورش است تا طلسم بی‌جامی با تیم ملی شکسته شود: "کسب قهرمانی با آرژانتین برای من یک رویا است."

او با تاکید بر اهمیت این جام و حضور تیم‌های قدرتمند در این مسابقات گفت: آرژانتین یکی از تیم‌های شایسته کسب عنوان قهرمانی است. ماسکرانو نیز مثل من دوست دارد جامی با تیم ملی آرژانتین بالای سر ببرد.

علیرغم حضور 10 ساله مسی در تیم ملی با 97 بازی ملی و 45 گل زده، بهترین نتیجه‌ای که با آلبی‌سلسته کسب کرده است، نایب قهرمانی جام جهانی برزیل و نایب قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا 2007 بود. او در کوپا آمه‌ریکا 2007 به عنوان بهترین بازیکن جوان این جام شناخته شد.

تیم ملی آرژانتین که در گروه دوم مسابقات قرار دارد، اولین بازی خود را بیست و سوم خرداد مقابل پاراگوئه در استادیوم لاپورتادا دلا سرنا انجام می‌دهد. سپس بیست‌وششم خرداد به مصاف اروگوئه می‌رود. اروگوئه درکوپا آمه‌ریکا 2011 آرژانتین را حذف کرد. آرژانتین آخرین بازی خود را در مقابل جامائیکا 30 خرداد انجام می‌دهد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس