کد خبر 427114
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه افزایش وام ازدواج سیاست بانک مرکزی نیست، گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۸۷ وام درسال ۹۴ داده شده است.

افزایش وام ازدواج سیاست بانک مرکزی نیست

به گزارش مشرق، محمود گلزاری در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا قصد افزایش وام ازدواج جوانان را در برنامه خود دارید، اظهار داشت: این موضوع کاملاً به بانک مرکزی مربوط است و آنها باید این امر را اعلام کنند که وام ازدواج افزایش می‌یابد ولی به طور کلی افزایش وام ازدواج در سیاست‌های بانک مرکزی نیست.

وی ادامه داد: در سال 94 بیش از یک میلیون و 287 وام داده شده است که این نشان‌دهنده پیشرفت در این زمینه است نه توقف.

*کارت اعتباری خرید جهیزیه هنوز به نتیجه نرسیده است

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص کارت اعتباری خرید جهیزیه گفت: مقرر شد برخی دستگاه‌ها در این زمینه پشتوانه محسوب شوند و به میدان بیایند چرا که مسئله مهم در خصوص کارت اعتباری خرید جهیزیه پشتوانه مالی و بانکی است که سال گذشته جلسه‌ای با آقای همتی مدیرعامل بانک ملی داشتیم و وی قول‌هایی در این خصوص دادند ولی طی تشکیل کارگروه‌ها ما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

*افتتاح مرکز کنترل و پیشگیری خشم یکشنبه هفته آینده در البرز

گلزاری در خصوص مرکز کنترل و پیشگیری خشم در تهران و گسترش آن ، افزود: یک شنبه هفته آینده مرکز کنترل و پیشگیری خشم در استان البرز افتتاح خواهد شد و ما در این زمینه پیشرفت‌های بسیاری خواهیم داشت و در سایر استان‌ها این مرکز افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: مرکز کنترل خشم تهران از بوستان نیلوفر به خیابان پلیس در مرکزی 5 طبقه منتقل شده است که روانشناسان و متخصصان نیز در این مرکز افزایش یافته‌اند و ما توسعه بیشتری در خصوص این مرکز خواهیم داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    با شش میلیون برای بچه ات چی می تونی بخری یک یه زوج جوون الان بتونه بخره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس