کد خبر 427093
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

سرویس های امنیتی آمریکا به همسر یک تروریست به نام " ابوسیاف " که اخیراً در سوریه کشته شد، به عنوان " بانک اطلاعات" نگاه می کنند.

به گزارش مشرق، سرویس های امنیتی آمریکا معتقدند که همسران سرکردگان و اعضای داعش نقش بسزایی در این گروه تروریستی و تکفیری ایفا می کنند.

شبکه سی ان ان در گزارشی اعلام کرد :  آمریکا ماه مه گذشته در عملیاتی هوایی ابوسیاف را که مسؤول امور مالی داعش بود ، در سوریه به قتل رساند و همسرش را نیز بازداشت کرد و معتقد است که همسر وی اطلاعات خوبی درباره عملکرد و ارتباطات داعش دارد.

بر اساس این گزارش آمریکا همچنین از مخفیگاه ابوسیاف لوح های فشرده ای به دست آورد که با استناد به اطلاعات موجود در آن توانست یکی دیگر از سرکردگان داعش را در سوریه به قتل برساند.
ارتش آمریکا مطمئن است که نیمی از درآمدهای نفتی داعش صرف عملیات نظامی و مسلحانه می شود، و نیمی دیگر را نیز صرف عوامل خود و ترمیم مراکز تخریب شده خود می کند .

سی ان ان اعلام کرد : اطلاعات موجود در موبایل ابوسیاف نشان می دهد که وی مدتی مستقیماً با ابوبکر البغدادی سرکرده داعش ارتباط داشت .
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پارسی ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    دروغه بابا.شماها چقدر ساده اید و اینارو باور میکنید.آمریکا به داعش در سوریه مقادیر بی شماری سلاح و نقشه و مهمات و اطلاعات ماهواره ای داد تا داعش بتونه شهر تدمر رو بگیره.واسه همینم یه داستان ساختگی درست کردند.مگه میشه پدری بچشو بکشه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس