کد خبر 426181
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

کارشناس فوتبال گفت: من به دنبال فرصتی بودم تا بتوانم روزی در تمرین تیم ملی حاضر شوم که خوشبختانه این مسئله روز گذشته رقم خورد.

به گزارش مشرق، منصور ابراهیم‌زاده در خصوص حضورش در تمرین تیم ملی اظهار داشت: من در این مدت به دنبال فرصتی بودم تا بتوانم در تمرین تیم ملی حاضر شوم. روز گذشته خوشبختانه این اتفاق رخ داد و تمرین شاداب و با نشاط ملی‌پوشان را مشاهده کردم.

وی ادامه داد: در پایان تمرین هم با بازیکنان و کی‌روش صحبت‌هایی انجام دادم و مسائلی بیان شد. شرایط سنی تیم ملی هم پایین آمده و فکر می‌کنم این بازیکنان جوان آینده‌داران تیم ملی خواهند بود که به کمک تیم ملی خواهند آمد. مسلماً هم از بازیکنان جوان و هم از بازیکنان با تجربه در رقابت‌های پیش رو استفاده خواهد شد.

این کارشناس در خصوص خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی و حضور او به عنوان دستیار کی‌روش تصریح کرد: من هنوز نکونام را ندیده‌ام و نمی‌دانم که کادر فنی تفکراتش برای استفاده از او در  چه زمینه‌‌ای است. معمولا بازیکنانی که بازنشسته‌ می‌شوند می‌توانند از لحاظ روحی و روانی با حضور روی نیمکت به تیم ملی کمک زیادی کنند.

وی افزود: عمده‌ترین مسئله حضور نکونام هم به لحاظ روحی و روانی است. او از لحاظ بار فنی نمی‌تواند تاثیرگذار باشد اما حضورش می‌تواند به بازیکنان از لحاظ روانی کمک کند و برای خود او هم فرصت خوبی است تا در کنار کی‌روش آبدیده شود و راحت‌تر بتواند کلاس‌های مربی‌گری را سپری کند.

ابراهیم‌زاده در خصوص سقوط پیکان به لیگ دسته اول تصریح کرد: متاسفم که این اتفاقات رخ داد، آن چیزی که مشخص است عملکرد من در نیم فصل اول است و آمار همه چیز را نشان می‌دهد من به تیمم اعتماد و باور داشتم و می‌توانستیم نتایج به مراتب بهتری را کسب کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس