کد خبر 426027
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱

سرمربی سابق تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان امروز با استقبال گرم کی‌روش در تمرین تیم ملی حاضر شد.

به گزارش مشرق، منصور ابراهیم‌زاده که چندی قبل انتقادات تندی علیه کی‌روش مطرح کرده بود مبنی بر اینکه به او ارتباطی ندارد مربیان چه زمانی به سر تمرین بیایند، امروز با تهیه دسته گلی بر سر تمرین تیم ملی حاضر شد و در پایان تمرین امروز مورد استقبال گرم کی‌روش قرار گرفت.

نکته جالب اینکه کی‌روش در همان روز به گفت‌وگویی به ابراهیم‌زاده پاسخ داده بود این مربی می‌تواند برای حضور در تمرینات تیم ملی آمده و در منزل وی اسکان پیدا کند.

* بازیکنان تیم ملی پس از پایان تمرین به سمت کاشانی و تاج رفته و با آنها احوالپرسی کردند.

* در این بین خسرو حیدری خوش و بش گرمی با تاج داشت و سیدجلال حسینی که به خاطر مشکلات مالیاتی این روزها ممنوع‌الخروج است دقایقی به صورت اختصاصی با رئیس سازمان لیگ به صحبت پرداخت.

* در پایان تمرین تماشاگرانی که برای تماشای تمرین آمده بودند و در بین آنها چند کودک و نوجوان قرار داشت در محلی که بازیکنان قصد خروج داشتند جمع شده و با صدا کردن نام بازیکنان آنها را به سمت خود کشیده و تقاضای عکس و امضا کردند که در این بین تیموریان و حیدری بیشتر از سایرین مورد توجه بودند.

* کودکان همچنین کی‌روش را صدا کردند که سرمربی تیم ملی برای آنها دست تکان داد.

* در پایان تمرین کی‌روش صحبت‌های با تاج و کاشانی انجام داد.

* سروش رفیعی دقایقی به صورت اختصاصی با امیرحسین پیروانی صحبت کرد و کی‌روش و رضائیان جلسه کوتاهی برگزار کردند.

*کودکان خیریه امام رضا (ع) در انتهای تمرین به سمت کی‌روش آمدند و با وی عکس یادگاری گرفتند. کی‌روش هم به آن‌ها بسته‌های ویژه باشگاه منچستر یونایتد را هدیه داد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس