کد خبر 425600
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

عضو مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان با بیان اینکه بعد از پایان یافتن روز سوم مذاکرات و ترک وین از سوی معاونان قرار شد جلسات کارشناسی ادامه یابد گفت: در دو جلسه کارشناسی متن پیوست‌های مربوط مورد بحث و بررسی بیشتر قرار گرفت.

به گزارش مشرق، حمید بعیدی نژاد عضو مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در صفحه اجتماعی خود با بیان اینکه بعد از پایان یافتن روز سوم مذاکرات و اتمام جلسه معاونان که تا ساعت یازده و نیم شب گذشته ادامه داشت، گفت: معاونان وین را ترک کردند ولی قرار شد جلسات کارشناسی ادامه یابد.

بعیدی نژاد افزود: بر این اساس دو جلسه کارشناسی (روز گذشته) در صبح و بعدازظهر در خصوص مباحث هسته‌ای و مباحث تحریم‌ها بین تیم‌های کارشناسی ایران و نمایندگان 1+5 برگزار شد که طی آن متن پیوست‌های مربوط مورد بحث و بررسی بیشتر قرار گرفت.

عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان نوشت: با انجام این مرحله از مذاکرات کارشناسی، این دور از مذاکرات پایان یافت.
پس از این مذاکرات، بلافاصله هماهنگی‌های لازم برای تعیین چارچوب و زمانبندی جلسات بعدی معاونان و کارشناسان صورت خواهد گرفت.
مدیرکل سیاسی و امنیت بین‌الملل وزارت امور خارجه در پایان اظهار داشت: در مجموع هر چند با توجه به ماهیت پیچیده مباحث، پیشرفت در مذاکرات تدوین متن‌ها روند کُند و آهسته‌ای دارد اما در این دور از مذاکرات، تلاش شد متن اصلی و پیوست‌های فنی در خصوص مباحث هسته‌ای و تحریم‌ها هر چه بیشتر تکمیل شود و بحثهای مهمی برای امکان پالایش هر چه بیشتر این متون از موارد اختلافی صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس