کد خبر 425438
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

خبرنگار شبکه العالم در صعده یمن، از پیشروی قابل توجه نیروهای ارتش و کمیته های انقلابی بعد از عملیات گسترده علیه پایگاه نظامی الردیف سعودی در منطقه مرزی زیدان، و وجود خبرهایی در خصوص سیطره آنان بر گذرگاه مرزی "الطوال" خبر داد.

به گزارش مشرق، "احمد المختفی" روز شنبه از صعده گزارش داد، ارتش یمن اعلام کرد که پایگاه هوایی امیر خالد در شهر "خمیس مشیط" در جنوب عربستان را با موشک اسکاد هدف قرار داد و از سوی دیگر ارتش و کمیته های مردمی یمنی نیز به شهر جیزان حمله ور شدند.

"المختفی" به نقل از منابع موثق اعلام کرد که به دنبال ضربات وارد شده به عربستان، رسانه های دشمن در روزهای آینده صحنه هایی از عملیات گسترده نیروهای یمنی در خاک سعودی را پخش خواهند کرد.

به گفته این منابع شمار زیادی از نیروهای سعودی در حمله نیروهای یمنی به پایگاه نظامی التویلق کشته شده اند.

خبرنگار العالم با اشاره به جنایات جنگنده های سعودی در صعده طی دیروز و امروز، و هشت حمله هوایی سعودی به شهر حرض در استان حجه یمن، گفت: منابع رسمی یمنی از شهادت 11 نفر در این حملات، طبق آمارهای اولیه، خبر داده اند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های سعودی چندین بار به دو منطقه ساقین و رحبان در صعده نیز تجاوز کرده اند که در نتیجه آن چهار نفر از جمله دو زن به شهادت رسیدند و چند نفر زخمی شدند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    مثل این دو ماه که پیشرفت کردن؟!
  • ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    عزیزجان دراین. دوماه جنگ باالقاعده وجنگ داخلی ارجحیت داشت. ازین ببعدراداشته باش آل شغال جرات جنگ زمینی راندارد امایمنی ها. درخاک آنها دارندمی جنگند انشاءالاه هم بیاری خدای یکتاپیروزند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس