کد خبر 425565
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۸

حملات هوایی عربستان سعودی به مراکز آموزشی و درمانی در استان های مختلف یمن، ۳۸ کشته و دهها مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق به نقل از سبأ نت، یک منبع امنیتی در این مورد گفت: جنگنده های عربستان اردوگاه آوارگان در استان حجه را بمباران کردن که درنتیجه آن ۸ شهروند یمنی به شهادت رسیده و بیش از ۵۰ نفر دیگر زخمی شدند. همچنین در حملات توپخانه ای عربستان به روستای دغیج در همین استان ۵ نفر به شهادت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.

منبع مذکور افزود: نظامیان عربستان مدرسه عمر بن عبد العزیز، ساختمان پزشکان، مرکز بهداشتی و تعدادی از منازل شهروندان را در منطقه مدیریه استان حجه مورد حملات موشکی خود قرار دادند که منجر به شهادت ۲۰ شهروند و زخمی شدن ده ها نفر دیگر شد.

این منبع یادآور شد: در حملات جنگنده های عربستان به یک کامیون در منطقه «واسط بحرف سفیان» و «قاطره» ۴ شهروند به شهادت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.

این منبع نظامی با اشاره به تجاوزات روزانه عربستان علیه ملت یمن و کشتار شهروندان و تخریب تاسیاست حیاتی این کشور، تاکید کرد که دشمن به خاطر جنایت هایش در دادگاه های بین المللی محاکمه خواهد شد.

منبع مذکور از سازمان های حقوقی و انسانی خواستار عمل به مسئولیت خود در قبال جنایت های عربستان علیه ملت یمن و تلاش برای لغو محاصره ظالمانه دریایی، زمینی و هوایی این کشور شد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس