کد خبر 425393
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

دست کم ۷۲ تروریست داعشی در پی حملات هوایی ائتلاف آمریکایی علیه داعش و نیروهای ارتش عراق کشته شدند.

به گزارش مشرق، 72 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش در پی حملات ائتلاف آمریکایی و مقابله با نیروهای امنیتی عراق کشته شدند.

«عبدالحکیم الجغیفی» قائم مقام حدیثه اعلام کرد که 10 خودروی وابسته به گروهک تروریستی داعش تلاش کرده بود وارد منطقه السکران در منطقه بروانه شود که با حمله نیروهای ائتلاف دست کم 57 عنصر داعش کشته شده‌اند و خودروهای آنها نابود شده است.

از سوی دیگر یک منبع پلیس در استان الانبار اعلام کرد که در درگیری نیروهای پلیس با تروریست‌های داعش در منطقه پل «الصدیقیه» در شرق رمادی دست کم 15 تروریست کشته شدند؛ این تروریست‌ها تلاش می‌کردند به الرمادی نفوذ کنند که با مقابله نیروهای پلیس عراق ماجه شدند.

پایگاه خبری سومریه نیوز به نقل از یک مسئول عراقی نیز اعلام کرد که داعش 23 کیلومتری جنوب فلوجه را با 40 موشک کاتیوشا و خمپاره هدف قرار داده است.

وزارت دفاع عربستان اعلام کرد که نیروهای پلیس و عشایر عراق یکی از معروف ترین تک تیرانداز‌های داعش به نام ابو حمزه را کشته‌اند.

بر اساس این خبر یکی دیگر از سرکرده‌های داعش به نام «ابوفاخر عبیدی» در الرمادی به دست نیروهای پلیس عراق کشته شده‌است.

مرکز فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد که نیروهای امنیتی موفق شدند حمله تروریست‌های داعش به نیروهای امنیتی عراقی متمرکز شده در شمال غرب فلوجه را خنثی کنند.

بر اساس این خبر چهار خودرو بمب گذاری شده داعش منهدم شده و 17 تروریست نیز کشته شدند.

«هادی العامری» دبیر کل سازمان بدر و یکی از فرماندهان کمیته‌های بسیج مردمی عراق اعلام کرد که منطقه ناظم الثرثار در شمال الرمادی به صورت کامل از کنترل داعش خارج شده است و حصر ایجاد شده بر سربازان ارتش عراق تحت محاصره در این منطقه شکسته شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    اگه امریکاییا ازیت نکن داعش به امید خدا دوساله نمیشه
  • ناشناس ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    مگه ائتلاف به داعش هم حمله میکنه ؟؟؟؟ احتمالا اشتباهی شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس