کد خبر 425040
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱

مسئول فرهنگی جنبش مستقبل العداله انصارالله یمن گفت: اتحاد بین عرب و عجم را در ایران به عینه شاهد هستیم.

به گزارش مشرق، شیخ فؤاد الراشدی جمعه شب در مراسم حمایت از شیعیان مظلوم یمن در این شهرستان با گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران کشور خیر و برکات است چون کسی چون امام خمینی (ره) را در خود داشته است.

وی، سابقه رابطه ایران و یمن را مربوط به دوره ساسانیان دانست و با اشاره به سخنان پیامبر اکرم (ص) در مورد ایران و سلمان فارسی و داستان ارادت اویس قرنی به رسول اکرم(ص) بیان کرد: همانطور که سلمان نماینده عجم است به دلیل سخنان پیامبر اکرم (ص) در مورد اویس قرنی، یمن را سرزمین ایمان و حکمت دانستند.

وی، انقلاب یمن را برگرفته از انقلاب ایران خواند و عنوان کرد: سعود و یهود به دنبال تفرقه بین مسلمانان به ویژه ایران و یمن هستند.

وی با اشاره به کشتی کمک‌های انسان‌دوستانه ایران به مردم یمن خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها با حکمت و درایت خود به طور مستقیم وارد میدان جنگ نشده‌اند بلکه کمک‌های بشردوستانه خود را به این مردم ستمدیده رسانده‌اند.

به گفته وی، جشن واقعی ما همزمان با محو شدن آل سعود و اسرائیل از صفحه روزگار است بدون شک یکی از نشانه‌های آخرالزمان سید یمانی و پرچم اسلام از یمن است و از سویی پرچم اسلام در دست سید خراسانی است و امیدواریم نشانه‌های ظهور حق را جشن بگیریم.

الراشدی به جنگ عربستان با یمن اشاره کرد و گفت: مواجهه اصلی ملت یمن بر روی زمین است اما  آنها از طریق هوایی این ملت را بمباران می‌کنند هر چند که در بعد زمینی غنایم جنگی بسیاری را از سعودی‌ها به دست آوردیم.

وی عرب‌های اصلی را عرب‌های ایران ذکر و تصریح کرد: اتحاد بین عرب و عجم را در ایران به وضوح شاهد هستیم و عرب‌های عربستان عرب‌های بیابان‌نشین و بادیه‌نشین هستند که در قرآن در موردشان صحبت شده است.

این انقلابی یمنی یادآور شد: همان طور که اسلام را پیامبر بنیان گذاشت و بقای اسلام را مدیون امام حسین (ع) هستیم، انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) بنیان گذاشته شد و بقای آن را مدیون امام خامنه‌ای هستیم.

وی، آل سعود را عده‌ای احمق و متوحش خواند و اظهار کرد: آنها از اتحاد ایران و یمن هراس دارند و نمی‌خواهند این اتحاد اتفاق بیفتد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • تیمسار ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    حالا خوبه عجم یه کلمه توهین امیز هس
  • ابوالقاسم سلطانی شاهرخت ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    چه کنیم که بعضی از کشور های اسلامی آب در آسیاب دشمن می ریزند؟ چه کنیم که گرگ گوسفند نما را بره می بینند؟ آیا اقتدار ایران را در اوایل انقلاب و در دوران نو پایی در برابر جنگ عراق که پشتیبان آن کشورهای زیادی از جمله کشور های پیشرفته اروپایی بودند ندیدند؟ که حضرت امام فرمودند ما در جنگ تحمیلی ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را در هم شکستیم حال که خود کشور های ابر قدرت جهان اعتراف به قدرت ایران می کنند، متاسفانه کشورهای مسلمان و از جمله کشور های همسایه ایران زیر پرچم قدرت رو به نزول کشور های به اسطلاح ابر قدرت می روند و کشور های ابر قدرت از قدرت ایران کمک می گیرند همچون کمک ایران به دفع داعش در عراق و سوریه بیایید ، چون جز ایران جایی دیگر در امنیت نخواهید بود آنها یار نونی هستند نه یار جونی
  • ابوالقاسم سلطانی شاهرخت ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    پاینده باد ایران و زنده باد ایرانی غیرتمند
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    درکدام شهرستان؟؟؟!!!
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    عجم یعنی چی؟
  • عباس ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    عجم یعنی غیرعرب به خارجی ها عجم میگویند.عجم توهین نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس