کد خبر 42485
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۸

سريال تلويزيوني مختارنامه در بخش 28 خود که جمعه نهم ارديبهشت ماه پخش مي شود، داستان تعقيب و گريز، غافلگيري و به هلاکت رساندن شمر معلون را به تصوير خواهد کشيد.

به گزارش مشرق، علاقه مندان سريال مختارنامه از آغاز پخش اين سريال و ديدن مظلوميت اهل بيت و ستم هايي که بر آنها وارد شده، همواره با اين اميد به ديدن صحنه هاي اينچنيني مي نشستند که در ادامه بخش هاي سريال بتوانند شاهد انتقام گيري مختار از اشقيا باشند.

 

حالا پس از پخش قسمت 27 سريال که در آن عمُر سعد با بدني آلوده، نجس و بدون غسل کردن به هلاکت رسيد، در قسمت 28 نوبت شمر است تا گرفتار انتقام و عدالت مختار ثقفي شود.

به گزارش روابط عمومي اين سريال تلويزيوني، شمر در قسمت 28 از کوفه فرار کرده و در يکي از خرابه هاي اطراف مدائن در انتظار پيوستن غلامش «رستم» است که با عمليات تعقيبي که توسط کيان طراحي شده، شناسايي و سرانجام به دست «کيان ايراني» به دَرَک واصل مي شود.

 

از ديگر رخدادهاي اين بخش، حضور «سنان » يکي ديگر از اشقياء در روستاي «ابن ربيع» است. او در اين روستا، همسري جوان دارد که به ديدارش رفته و اين ملاقات غير منتظره حوادثي را رقم مي زند. پايان بخش قسمت 28 سريال مختارنامه نيز نمايشي صحنه اي کوتاه و تاثير گذار از واقعه کربلا است.

بر پايه اين گزارش، در اين قسمت بازي «رحمان باقريان» در نقش زربي غلام مختار و «محمد فيلي» در نقش شمر به پايان خواهد رسيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس