کد خبر 424351
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

وزير امور خارجه روسيه خواهان احترام به امنيت ملي ايران و خودداری از درخواست براي بازرسي از همه تاسيسات کشورمان شد.

به گزارش مشرق، سرگئي لاوروف در سخنانی اظهار داشت: معتقديم كه نبايد درهاي همه تاسيسات نظامي ايران به روی بازرسان بين المللي باز باشد زيرا اين امر در ارتباط با امنيت ملي ايران است.

وي افزود: مسكو از عمليات بازرسي تاسيسات هسته‌ای ايران حمايت مي‌كند.

وزير امور خارجه روسيه بر آمادگي كشورش براي مشاركت در يافتن راه حلي درخصوص اختلاف مربوط به بازرسي از تاسيسات هسته‌اي ايران از طريق مذاكره بين ايران و غرب تاكيد كرد و گفت: كارشناسان آژانس بين‌المللي انرژي اتمي مي‌دانند كه چه تاسيساتي بايد به طور مداوم بازرسي شود.

وي تصريح كرد: در صورتي كه طرف‌هاي مذاكره شروط جديدي را مطرح نكنند و به توافق سياسي لوزان پايبند باشند، مي‌توان به يك توافق نهايي درباره پرونده هسته‌اي ايران رسيد.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • پسر ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    از آمریکا کثیف تر خود روسیه است فقط فقط به فکر منافع خودش چه حقه ای تو سرش که اینطوری داره بلبل زبونی میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    روسهای کرکس! اینها ابدا بدنبال استقلال ایران نیستن که اگر بودن همون ده سال پیش اس 300 که کاملا دفاعی هست رو به ما میدادن تا اسمان کشورمون در مقابل متجاوز به استقلال مملکتمون امن باشه ولی بازی دراوردن الان که میبینن ایران با امریکا داره توافق میکنه میخوان با ژست نزدیک و خیرخواهی ایران بازم ما رو بچاپن واقعا از پوتین هم ناامید شدیم
  • هادی مشگان ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    دفاعی که اجنبی بخواهد از ما نماید اخرش چه بشود متاسفانه شعار نه شرقی و نه غربی را فراموش کرد ه ایم حالا معلوم نیست به خاطر این دفاع زنگ زده روسها از ما باید چقدر باج دهیم ما باید به سمت این برویم که ابرقدرت یگانه هستی شویم نه انکه منتظر به به این حضرات شویم به فکر ساخت بمب اتم و خودکفایی در صنعت هوایی از راهی باشیم حتی مهندسی معکوس در حوزه موشکی که به یاری خدا ابرقدرت شده ایم دنبال عرصه های دیگر باشیم
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    یکی بهش بگه حالا چی میخاین
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    خب راست میگه دیگه...امنیت ایران امنیت روسیست....
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    کی به فکر منافع خودش نیست؟ مثلا ما عاشق جمال روسیه یا دیگرانیم؟؟ خب ما هم دنبال منافع خودمونیم. چرا از روسیه انتظار زیادی داشته باشیم؟؟ همینکه بر خلاف آمریکا با ما دشمنی نمیکنه خدا پدرشو بیامرزه !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس