گویا رسانه‌های غربی از کذب بودن اخبار منتشره توسط گروهک تروریستی منافقین عبرت نگرفته اند و باز هم تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد اخبار دروغین بمب اتمی ایران قمار کرده‌اند. قماری که نتیجه‌ای جز بی‌آبرویی در پی نخواهد داشت.

گروه جنگ نرم مشرق- نیویورک تایمز در گزارشی با عنوان «گزارش نگران‌کننده درباره ایران و کره‌شمالی» که محتوای آن مبتنی بر گفته‌های گروهک تروریستی منافقین در فرانسه بود نوشت: با نزدیک شدن به 30 ژوئن، مهلت تعیین شده برای دستیابی به توافق جامع هسته‌ای، اخباری منتشر شده است که نشان می‌دهد کارشناسان هسته‌ای و موشکی کره شمالی احتمالا ماه گذشته از یک سایت نظامی در نزدیکی تهران بازدید کرده‌اند (روی واژه "احتمالا" تاکید دارم، چون این خبر هنوز از سوی هیچ منبعی تائید نشده است.)

منافقین
نیویورک تایمز: یک گزارش مغشوش از ایران و کره‌شمالی

نیویورک تامیز ادامه می‌دهد: اگر گزارش شورای مقاومت (گروهک تروریستی منافقین)، که از طریق رویترز پخش شد، صحت داشته باشد، (باید گفت) زمان انتشار آن، حداقل به ظاهر بدتر از این نمی‌توانست باشد. چون اینک زمانی است که ایران باید منتهای تلاش خود را انجام دهد و حسن نیت خود را به جامعه بین‌المللی نشان دهد نه اینکه با کشوری چون کره شمالی که دارای برنامه هسته‌ای فعال و سابقه رفتار تهدید‌آمیز است، مراوده داشته باشد.

منافقین
وب‌سایت گروهک تروریستی منافقین: یک گزارش مغشوش از ایران و کره‌شمالی

منافقین
رویترز: کارشناسان موشکی-اتمی کروه شمالی از ایران دیدن کرده‌اند - منافقین

منافقین

این خبرگزاری در ادامه نوشته است: توافق هسته‌ای که ایران و قدرت‌های جهانی- آمریکا، چین، انگلیس، فرانسه، روسیه و المان- درباره آن تا کنون مذاکره کرده‌اند، فوق‌العاده جنجال‌برانگیز است و دشمنان قدرتمند و تندروی این توافق در ایران، آمریکا و اسرائیل و کشورهای دیگر، تلاش می‌کنند از دستیابی به آن جلوگیری کنند. اگر سران ایران واقعا خواهان توافق هستند - که در ازای مهار برنامه هسته‌ای این کشور، تحریم‌های اقتصادی علیه آن لغو خواهند شد - اشتباه است که چنین بهانه‌هایی در اختیار مخالفان قرار دهد که بتوانند از دستیابی به این توافق پیشگیری کنند.

با این وجود، سفارت ایران در پاریس این گزارش را بی‌اعتبار اعلام کرده است. این گزارش بر اساس اطلاعات دریافتی از گروهک تروریستی منافقین استوار است که سال‌های متمادی در تلاش بوده است تا جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند. اما در هر صورت سوابق ردیابی این گروه از فعالیت‌های هسته‌ای ایران تاکنون با حجم عظیمی از دروغ و خوراک دادن به پروپاگاندای غربی همراه بوده است.

حدود سه ماه قبل هم گروهک تروریستی منافقین عکسی را منتشر کرده بود و ضمن آن مدعی شده بود که ایران در حال پیشبرد تحقیقات سری هسته‌ای و غنی‌سازی اورانیوم با به‌کارگیری دستگاه‌های پیچیده و تأسیسات زیرزمینی در حومه شمال شرقی ایران به نام لویزان 3 است. منافقین ادعای خود را بر اساس منابع‌شان در داخل ایران، از جمله افرادی که آزمایشگاه زیرزمینی ضدتشعشعات رادیواکتیور را مشاهده کرده‌اند، اعلام کردند و با نشان دادن یک تصویر (که به ادعای آنها توسط عامل نفوذی‌شان گرفته شده) از درب ضدانفجاری که برای جلوگیری از انتشار تشعشعات رادیواکتیو طراحی شده در داخل یکی از این آزمایشگاه‌های هسته‌ای، موجب جلب توجه ابتدایی رسانه‌های دست راستی آمریکا شدند.

جالب اینجا است که تعدادی زیادی از این رسانه‌های محافظه‌کار و نومحافظه‌کار بدون اعتبار سنجی این ادعا‌ها به پوشش خبری جدید این گروهک تروریستی پرداختند و این در حالی بود که منافقین در گذاشتن تصویر درب ضدانفجاری در سندی که منتشر کردند، کاملا ناشیانه عمل کرده و در واقع تصویر اصلی آن مربوط به سایت یکی از شرکت‌های ایرانی (اینجا کلیک کنید) سازنده این نوع درب‌ها است که منافقین با اصلاحات بر روی آن، مدعی شدند این عکس توسط جاسوس آنها گرفته شده است.

همه تخم‌مرغ‌های رسانه‌های غربی در سبد اخبار بمب اتمی ایران + تصاویر // ویرایش
سه ماه پیش، بسیاری از رسانه‌های غربی اقدام به انتشار خبری کردند که سند آن اظهارات سایت دروغ‌پرداز گروهک تروریستی منافقین بود

منافقین
تصویری که منافقین از سایت یک شرکت ایرانی برداشتند و مدعی شدند که درب ورودی یکی از تاسیسات هسته‌ای ایران است

منافقین
تصویری از درب تولید شده توسط شرکت ایرانی

نیوریورک تایمز در ادامه بدون هیچ اشاره‌ای به دروغ قبلی گروهک تروریستی منافقین درباره آن درب ضد انفجار کذایی به جنگ روانی و ارائه اما و اگرها پرداخت: اما اگر این گزارش شورای مقاومت ملی صحت داشته باشد، این واقعیت که ایران میزبان کارشناسان کره شمالی بوده است، بیانگر چه نکته‌ای است؟ از مدت‌ها پیش مشخص شده است که نمایندگان ایران و کره شمالی اغلب با هم ملاقات می‌کنند و در زمینه موشک‌های بالستیک -که در توافق هسته‌ای به آن پرداخته نشده - با هم در ارتباط بوده‌اند. در ماه فوریه، جامعه اطلاعاتی آمریکا، همانند گزارش‌های پیشین ماموران اطلاعاتی، از صدور موشک‌های بالستیک و مواد مربوطه به چند کشور، از جمله به ایران و سوریه، خبر داد.

گذشته از آن‌که رسانه‌های غربی هرگز به خیانت‌ها و کشتارهایی که این گروهک تروریستی به آن‌ها دست زده اشاره‌ای نمی‌کنند و حتی به جای استفاده از نام گروهک منافقین از نام شورای مقاومت ملی ایران استفاده می‌کنند، هر گاه هم که این گروهک تروریستی اقدام به انتشار خبری علیه ایران می‌کند این رسانه‌ها بدون اطمینان از صحت و سقم این اخبار، بلافاصله نسبت به بازنشر و اجرای عملیات شانتاژ روی آن اقدام می‌کنند.

نیویورک تایمز در انتهای خبر خود در تحلیلی که مبنتی بر یک ادعای بی‌پایه و اساس است به تهدید برای لغو مذاکرات پرداخته و تقصیر آن را هم به گردن ایران انداخته است: چنین همکاری، باعث خواهد شد تا ادعای ایران مبنی بر خودداری از ساخت جنگ‌افزار هسته‌ای بی‌اساس تلقی شود و دستیابی به توافق هسته‌ای ناممکن گردد.

این رسانه آمریکایی پا فراتر گذاشته و برای بعد از امضای توافق‌نامه هم نسخه ایران‌هراسانه دیگری پیچیده است: اما اگر توافق هسته‌ای به دست آید، قدرت‌های جهانی نیاز دارند با هوشیاری مواظب باشند که ایران به جای دستیابی به فناوری ساخت جنگ‌افزار هسته‌ای به خرید بمب از کره شمالی روی نیاورد.

گویا این رسانه‌های غربی از کذب بودن بی حد و حصر اخبار منتشره توسط گروهک تروریستی منافقین درس عبرت نگرفته و باز هم تمام تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد و آن هم سبد اخبار دروغین بمب اتمی ایران قمار کرده‌اند. قماری که باز هم نتیجه‌ای جز بی‌آبرویی و شکست در پی نخواهد داشت.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    کیم جونگ اون که انگار داره از کارخونه مربا هویج دیدن میکنه خخخ
  • ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    چقدر اين غربي ها احمقن كه به حرف اين خلقي ها گوش ميدن بابا اينا مخشون تعطيله . حتي تعطيل تر از شما غربي ها
  • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    ايول مشرق جون دمت گرم هم مطلب هم تيتر كلا هر كي مجاهدين رو ضايع كنه من حال ميكنم
  • علی ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    مرگ بر منافق
  • ابي ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    منفور ترين و بي حيا ترين گروهي كه با جمهوري اسلامي ضديت داره اين منافقين هستند . لعنت خدا بر اين گروه كه هميشه به ضرر اين مردم ونظام گام بر ميداره ...
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    اگر توهمه ترس چرا؟؟؟ اگر حرفم راسته پس حق دارید منتشر نکنید چون معروفید به سانسور نیوز دروغ نیوز..
  • شناس ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    این گروهک تروریستی جنایتکار که دستش به خون هزاران ایرانی آلوده هست برای اینکه نشون بده هنوز وجود داره این دروغ ها رو می بافه در حالیکه حتی در غرب هم دیگه اعتماد و اعتقادی بهش نیست و نزد همه دنیا رسوا شده
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    شما بهتر است فکر کنید منافقین قدیم اینهمه اطلاعات را چطور از امور هسته ای ما به دست می آورند. جز از کانال منافقین جدید؟
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    زمانی که تصویر مسعود رجوی و دیگر هم پیاله های او را با صدام دیدم گفتم اگر تمام آبهای اقیانوس ها ، همه آب زمزم شود خیانت اینان را پاک نتواند بکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس