کد خبر 423135
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

مدافع تیم ملی گفت: برای مشکل مالیاتی‌ام هنوز منتظر جواب آقایان هستم.

به گزارش مشرق،‌ سیدجلال حسینی مدافع تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل مالیاتی وی برطرف شده یا خیر گفت: متأسفانه هنوز این مشکل پابرجاست و قول‌ها و وعده‌هایی که در این خصوص به من داده شده بود هنوز محقق نشده است.

وی ادامه داد: متأسفم که چنین برخوردهایی را با یک ملی‌پوش شاهد هستیم. 96 بازی ملی دارم و هنوز درک نکرده‌ام که چرا به جای تمرکز بر روی مسائل فنی باید از اردوی تیم ملی مرخصی گرفته و به دنبال حل چنین مشکلاتی بروم.

حسینی گفت: هیچ جای دنیا با ملی‌پوشان کشور خود چنین رفتاری نمی‌شود و جالب اینکه برای مشکل مالیاتی‌ام هنوز منتظر جواب آقایان هستم.

مدافع تیم ملی تصریح کرد: ار روز گذشته منتظرم تا مسئولان سازمان لیگ مشکلم را برطرف کنند اما هیچکدام از آنها از جمله آقایان تاج و بهروان در دسترس نیستند و خودشان نیز برای رفع مشکل بنده تماسی با من نگرفته‌اند.

وی یادآور شد: با این وضعیت و تا مشکلم حل نشود نمی‌توانم تیم ملی را برای سفر به ازبکستان و ترکمنستان همراهی کنم و این موضوع کمی من را نگران کرده است.

حسینی در پایان گفت: امیدوارم با مساعدت مسئولان سازمان لیگ، مشکلات مالیاتی‌ام هر چه زودتر برطرف شود تا بتوانم با تمرکز بیشتری به مسائل فنی بپردازم و تیم ملی کشورم را همراهی کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس