کد خبر 421301
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

وزیر ورزش و جوانان گفت: در ورزش، هرکسی به خود اجازه داده به این حوزه وارد شود، نظر دهد و عمل کند، که اثرات مخرب آن را امروز شاهد هستیم.

به گزارش مشرق، دکتر محمود گودرزی درنشست بررسی پیش نویس لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش کشور با حضور دکترصادقی مدیرکل امور بین الملل، دکتر احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش، دکتر شعبانی بهار معاون ورزش همگانی و اعضای کارگروه تدوین لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش برگزار شد، با ابراز امیدواری از خروجی مثبت این نشست گفت: امیدوارم نتایج حاصله از این کارگروه در جهت تعامل ورزش و ورزشی ها باشد.

وی با بیان این که سال ها در این فکربودیم که چه تدبیری اندیشیده، تا ورزش توسط متخصصین اداره شود، افزود: الگوهای نسبتاً موفقی در زمینه های دیگر داشته‌ایم که بر اساس آن اجازه داده نمی‌شود تا اداره صنف مورد نظردست افراد غیر باشد اما در ورزش، هرکسی به خود اجازه داده به این حوزه وارد شود، نظر دهد و عمل کند، که اثرات مخرب آن را امروز شاهد هستیم.

گودرزی با تأکید بر این نکته که درباره تاسیس سازمان نظام تخصصی ورزش کشور دیگر مکث و توقف جایز نیست، افزود: باید فارغ از گرایش ها و اختلافات و سلیقه ها به سمتی حرکت کنیم و تدابیری بیندیشیم تا امور تخصصی ورزش را نظام مند کنیم و شرایطی را ایجاد کنیم که با حضور متخصصین در مصدر امور، امکان رشد وتعالی هرچه بیشتر ورزش فراهم شود.

وزیر ورزش و جوانان، تشکیل نظام تخصصی را اتفاق نظر همه کسانی دانست که دغدغه تعالی ورزش را دارند و خوشبختانه در تدوین لایحه پیشنهادی هم از تجارب موجود در سایر نظام های صنفی استفاده شده و هم نظرات متخصصین ورزشی در آن لحاظ شده است.

گودرزی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از حضور اساتید حاضر در این نشست گفت: انتظار می رودبا رایزنی و تعامل بتوانیم با نهایی کردن متن پیشنهادی نظام، گامی را که به نفع ورزش کشور باشد برداریم و راه را برای آینده ای روشن هموارتر کنیم.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس