وزیر کشور گفت: 43 نفر از پرسنل ناجا در حوادث ورزشگاه تبریز زخمی شدند.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز دوشنبه در هفتادوسومین جلسه شورای اجتماعی کشور به اتفاقات بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در آخرین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران اشاره کرد و افزود: 100 هزار جمعیت در خیابان‌های تبریز بود.

به هر حال کنترل این جمعیت کار دشواری بود اما در این زمینه نیز نیروی انتظامی خویشتنداری کرد و جا دارد از مردم خوب تبریز قدردانی کنیم که به دولت و مسئولان امنیتی استان اعتماد کردند تا فضا متشنج نشود. به هر حال حدود 42 و 43 نفر از نیروی انتظامی در اثر این حادثه زخمی شدند و آنها می‌توانستند از گاز اشک‌آور استفاده کنند و یا تیراندازی کنند اما هیچ‌کدام از این موارد رخ نداد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • اذربايجان دياريم توپراقيم افتخاريم ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    0 0
    حدود 42 و 43 نفر از نیروی انتظامی در اثر این حادثه زخمی شدند و آنها می‌توانستند از گاز اشک‌آور استفاده کنند و یا تیراندازی کنند .وزير آ»هم در تبريز عجب . مگه فتنه بود .تراكتور حقشو ميخواست و بايد بهش برسه .مگه جرات داشتن تيراندازي يا گاز اشك آور بزنن .مگه اينجا بوستون امريكاست . تنها راه گرفتن حق همين كارها هست چون ما قانوني نداريم .فقط رابطه حاكم است نه ضابطه .
  • امینار ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    0 0
    چرت وپرت نگو...امنیت یک شهر و بهم ریختید و زن و بچه مردم رو تا سه روز بعد تو استرس نگه داشتید که چی?تراکتور قهرمان نشد?حقتان روخوردن?پرچم استقلال طلبان وقتی بین تماشاگران بود کجا بودی?حماقت چهار تا آدم بی سواد رو فراموش نکن.از شهر خودمون بودن.تیم مون بی غیرت بود که وقتی گفتن اون بازی مساویه همه چی رو ول کردن که اولی ودومی رفاقتانه تقسیم بشه.به خدا دارن بهمون می خندن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس