کد خبر 420437
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

این روزها اوضاع باشگاه استقلال خوب نیست و همه چیز در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به گزارش مشرق، اوضاع در استقلال نه تنها خوب نیست بلکه بد هم هست. درحالی که همه نگاه ها به مزایده باشگاه سرخابی هاست اما امروز صحبت های پوری حسینی در گفت و گو با رادیو نشان می دهد که برای استقلال هم در این مزایده آبی گرم نمی شود و تا زمانی که این باشگاه در بلاتکلیفی مدیریتی باشد طبیعی است که هر واسطه گر و دلالی به دنبال آوردن تیم کاری خود در این باشگاه باشد و عجیب است که این روزها نقش وزارت ورزش و جوانان بابت تیمی مثل استقلال چیست؟

آیا نباید نسبت به گمانه زنی ها و خبرهایی که معلوم نیست سروته آن به کجا می رسد واکنشی داشت. روز گذشته بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در گفت و گو با فارس تاکید کرد تا زمانی که وضعیت مالکیت این باشگاه مشخص نشود نمی تواند با مربی و بازیکنی مذاکره کند و حتی تاکید داشت که نمی تواند خودش را به مالک جدید تحمیل کند. این نشان میدهد مدیریت باشگاه استقلال فعلا بی هدف روزها را می گذراند. آیا این همه بی هدفی برای باشگاهی مثل استقلال در آستانه نقل و انتقالات چیزی جز ضرر دارد؟

امروز خبر استعفای دسته جمعی مدیران فولاد خوزستان هم برخی گمانه زنی های خبری در مورد حضور اسکوچیچ در استقلال را بیش از گذشته بر سر زبان ها انداخته است. آیا اسکوچیچ که با مسئولان فولاد به توافق رسیده به سمت نیمکت آبی ها هدایت می شود؟

از سویی بحث حضور منصوریان یا مجیدی در استقلال هم همچنان در صدر اخبار ضد و نقیض آبی پوشان قرار دارد.

این در شرایطی است که هیات مدیره استقلال از اعضای خود خواسته تا روز چهارشنبه که جلسه هیات مدیره است جمع بندی خود از گزینه های مورد نظر را ارائه دهند. شنیده ها حاکی از آن است که یک مربی کروات در هیات مدیره مطرح شده و از یکی از اعضا خواسته شده تا در مورد این مربی تحقیق کند.

اینکه در این شرایط هر کسی دنبال سوژه موردنظر خود است آیا طبیعی است؟ وقتی هنوز تکلیف این باشگاه روشن نیست این گمانه زنی ها از کجا نشات گرفته؟ در باشگاه استقلال چه خبر است؟ وزارت ورزش مگر نقش نظارتی خود را از سر این باشگاه برداشته که این روزها بیش از هر زمان دیگری اخبار ضد و نقیض بیرون می آید؟
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس