کد خبر 418462
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

نماینده مردم تهران در پست اخیر اینستاگرام خود به توضیح درمورد اتفاقات سوال از وزیر راه و شهرسازی پرداخت.

گروه فضای مجازی مشرق- حمید رسایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز در طرح سوال مربوط به مسکن مهر، امدادهای غیبی باهنر به کمک آخوندی آمد.

آقای آخوندی امروز با یک رای از تیغ کارت زرد عبور کرد. تعداد حضار 211 نفر بودند و وزیر مسکن 107 رای مثبت آورد. آقای باهنر زمان رای گیری را که معمولا 30 تا 40 ثانیه است تا 1 دقیقه کش داد. بالاخره مهندس ها باید هوای یکدیگر را داشته باشند.

عبور آخوندی از کارت زرد با امداد غیبی باهنر
آقای آخوندی که 15 دقیقه وقت داشت و من چندبار در باره مزخرف خواندن مسکن مهر به او اعتراض کرذم، هیچ توضیحی نداد اما در زمان رای گیری نایب رییس مجلس و رییس جلسه، سخنگوی وزیر شد و با تشکیک در این موضوع گفت که آقای آخوندی می گوید من کجا گفتم مسکن مهر مزخرف است! و وقتی من وقت خواستم پاسخ دهم، باهنر با هنرنمایی همیشگی اجازه نداد و رای گیری کرد. اتفاقات دیگری هم افتاد که از بیانش شرم دارم هر چند از یک نماینده سر زد.
به هر حال این قاعده دمکراسی است، دو سوالم از وزیر اقتصاد و وزیر ارشاد رای آورد، ولی این سوال رای نیاورد. برای بنده، مهم انجام وظیفه نمایندگی بود که خدا را برای انجامش شاکرم.
وزیر راه و شهرسازی هم فرصت مجددی یافت تا به وعده هایش عمل کند. امیدوارم به قول هایی که داد پایبند باشد و مشکل مردم در مسکن مهر را برطرف کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    مگر آقای رسایی متولی مسکن مهر است اینقدر تعصب دارد. ضمنا یعنی چه اتفاقی میتونه تو مجلس رخ بده که اینقدر بیانش ایشون رو شرمگین بکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس