کد خبر 418432
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

نمایندگان مجلس پاسخ‌های وزیر راه و شهرسازی در مورد مسکن مهر را قانع‌کننده دانستند.

به گزارش مشرق، بررسی سؤال ملی حمید رسایی، علی‌اصغر زارعی، مهدی کوچک‌زاده و روح‌الله حسینیان نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در دستورکار جلسه علنی امروز مجلس قرار داشت.

این نمایندگان مجلس از وزیر راه و شهرسازی پرسیده بودند که علت بی‌توجهی و عدم پیشرفت طرح‌های مسکن مهر در کشور چیست.

پس از توضیحات آخوندی درباره این سوال، حمید رسایی به عنوان نماینده سؤال کننده اعلام کرد که از پاسخ‌های وزیر قانع‌ نشده است بنابراین محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم خانه ملت که ریاست صحن علنی را برعهده داشت، این سؤال را به رای بهارستان‌نشینان گذاشت.

نمایندگان مجلس نیز با 107 رای موافق، 84 رای مخالف و 8 رای ممتنع از مجموع 211 نماینده حاضر در صحن مجلس اعلام کردند که از پاسخ‌های وزیر راه و شهرسازی قانع‌ شدند.

به گزارش تسنیم، وکلای ملت پیش از این به علی‌‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش (2 کارت زرد)، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی (یک کارت زرد)، رضا فرجی‌دانا وزیر سابق علوم (یک کارت زرد)، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی (دو کارت زرد )، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (یک کارت زرد)، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور (یک کارت زرد)، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجات (2 کارت زرد) و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (یک کارت زرد) داده‌ بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس