کد خبر 429690
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

مجلس از پاسخ های وزیر ارتباطات به سئوال نماینده ارومیه قانع شد؛ بنابراین محمود واعظی از خطر دریافت دومین کارت زرد توسط مجلس گریخت.

به گزارش مشرق، در جلسه علنی امروز مجلس، موضوع سئوال ملی نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه از محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره مشکلات شبکه تلفن همراه و عدم تعیین تکلیف وضعیت کارگزاران مخابرات روستایی توسط شرکت مخابرات مطرح و پاسخ های وزیر دریافت شد.

در سئوال های مطرح شده از سوی قاضی پور آمده است:

۱: چرا شرکت مخابرات بدون اطلاع مشترکان، تلفن های همراه مردم را قطع می کند؟

۲: چرا سقف مشخصی برای یک طرفه کردن تلفن همراه اول تعیین نشده است؟

۳: چرا شرکت مخابرات، هزینه های پیامک های ارسالی همراه اول را از فرستنده می گیرد، ولی پیامک ها را ارسال نمی کند؟

۴: چرا شرکت مخابرات با کارگزاران مخابرات روستایی قرارداد مستقیم نمی بندد؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در پاسخ به سئوالهای نماینده مردم ارومیه به پیچیدگی و گستردگی مسائل این وزارتخانه با شرکت مخابرات و اینکه امیدوار بوده اند تا خیلی از مسائل از طریق مذاکره و تفاهم حل شود، اشاره کرد و افزود: در ابتدای کار این وزارتخانه را قبول نداشتند و تصمیمات خود را می گرفتند، اما در حال حاضر همکاری بهتری دارند ولی برخی مشکلات هنوز حل نشده است.

واعظی همچنین درباره قطع پیامک های تلفن همراه به موضوع سیستمی بودن این مسئله اشاره کرد و در نهایت درباره تعیین تکلیف نشدن کارگزاران مخابرات روستایی نیز از حل مشکلات تعدادی از آنها خبر داد.

در نهایت با قانع نشدن نماینده سئوال کننده از پاسخ های وزیر، این موضوع به رای گذاشته شد که مجلس با ۱۰۱ رای موافق، ۶۷ رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در مجلس از پاسخ های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قانع شد.

به این ترتیب، محمود واعظی که پیش از این نیز به دلیل قانع نشدن مجلس از پاسخ های وی درباره راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و پیوست های فرهنگی افزایش پهنای باند، اولین کارت زرد را از مجلس گرفته بود، امروز از خطر دریافت دومین کارت زرد رها شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس