کد خبر 418375
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

خانواده یکی از 9 عامل انتحاری گروه تروریستی تکفیری "داعش" در کشور لبنان با برگزاری مراسمی یاد قاتل مردم عراق را گرامی داشتند.

گروه بین‌الملل مشرق - خانواده انتحاری داعشی " راشد بسام ابوزید" اهل شهر "صیدا" در لبنان با برگزاری مراسمی هلاکت فرزندشان را گرامی داشتند. این فرد سه روز پیش و طی عملیات وسیع گروه تروریستی تکفیری داعش در شهر رمادی مرکز استان الانبار عراق با یک دستگاه کامیون بمبگذاری شده خود را در مجاورت مرکز اداری شهر رمادی منفجر کرد و به هلاکت رسید.

بزرگداشت تروریست انتحاری در لبنان!

بزرگداشت تروریست انتحاری در لبنان!

حسب اطلاعات منتشره ، انتحاری راشد ابوزید "ملقب به ابوآدم!" در کشور لبنان دارای شرکت خدمات زیارتی حج عمره و واجب بوده و از حدود دوماه پیش بصورت ناگهانی محل سکونت خویش در صیدا را ترک کرده و ناپدید شده بود. وی پس از دو ماه طی تماسی با خانواده خود به آنها اعلام کرد که به داعش پیوسته و در ترکیه در حال طی دوره های آموزشی نظامی و انتحاری در پادگانهای داعش می باشد!

بزرگداشت تروریست انتحاری در لبنان!

بزرگداشت تروریست انتحاری در لبنان!

لازم به ذکر است که کشور ترکیه از ابتدای وقوع بحران تروریستی تکفیری در سوریه و عراق به بزرگترین مقر جذب ، آموزش و سازماندهی گروههای تروریستی همچون داعش ، القاعده ، ارتش آزاد و ... مبدل شده و صدها پادگان و مقر آموزشی ، فرماندهی و هزاران انبار سلاح و مهمات گروههای تروریستی تکفیری در بخشهای مختلف این کشور احداث شده است. برخی منابع اطلاعاتی هدایت و راهبری کلیه فعالیتهای گروه داعش را از سوی سازمان اطلاعات و دولت اخوانی المسلمینی ترکیه عنوان می کنند.

بزرگداشت تروریست انتحاری در لبنان!

به اعتقاد کارشناسان ، دولت ترکیه به رهبری اردوغان و داوود اوغلو طی سالهای اخیر به بزرگترین حامی و صادر کننده تروریسم تکفیری به کشورهای منطقه و فرامنطقه تبدیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    دولت عراق باید بطور رسمی اعتراض کند و باید از خانواده این فرد غرامت بگیرد
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    خدایا چقدر اینها احمقند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    حماقت از این بیشتر که هنوز هم کسانی هستند که از صدام حمایت می کنند
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    این عوضی فرزند فلانژیست های لبنانه
  • بهرام ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    از خدا بخواهیم هیچ وقت گرفتار جهل نشیم و یادمون باشه این جاهلها را که می بینیم مغرور نشیم که ما از جهل دوریم همین غرور از جهله .
  • دریجانی ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    در شگفتم از این مردم نادان و جاهل...خدا میداند ائمه چه کشیدند ازکارهای این احمقهای حمار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس