کد خبر 418032
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

برنامه خندوانه در اقدامی قابل تحسین و در بخش مصاحبه با مردم گزارشگر این برنامه به یک مسجد رفته و با اهالی و نمازگزاران آنجا درباره ی خنده و رابطه ی بین نماز و مسجد و خوشرویی و خنده صحبت کرد.

به گزارش مشرق، ویژه برنامه عید مبعث برنامه خندوانه با اتفاقات فرهنگی و اسلامی زیادی همراه بود. در این قسمت از برنامه خندوانه در اقدامی قابل تحسین و در بخش مصاحبه با مردم گزارشگر این برنامه به یک مسجد رفته و با اهالی و نمازگزاران آنجا درباره ی خنده و رابطه ی بین نماز و مسجد و خوشرویی و خنده صحبت کرد. 
 
همچنین در بخش دیگر این ویژه برنامه ویدئویی از لندن پخش شد. در این ویدئو گروهی از جوانان مسلمان انگلیسی در یک اقدام فرهنگی و اسلامی شاخه گلی را به همراه یک نامه که با محتوای دعوت به اسلام بود به عابران و مردم بندن اهدا می کردند.
 
اتفاقات و میان برنامه هایی که در این قسمت از خندوانه پخش شد بسیار قابل تحسین بود که امید است دیگر برنامه سازان صدا و سیما نیز با الگو قرار دادن این قسمت از برنامه خندوانه و با ساخت این قبیل برنامه های فرهنگی قدمی در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی بردارند. با توجه به تاثیرپذیری جامعه از رسانه و علی الخصوص برنامه های طنز می توان در کنار ایجاد فضای شاد و طنز ، کارها و برنامه های فرهنگی در جهت فرهنگ سازی در زمینه های مختلف و بطور ویژه در زمینه های دینی و اسلامی و سبک زندگی تهیه و نمایش داد.
 
در ادامه بخشی از ویژه برنامه خندوانه در عید مبعث را مشاهده می کنید:




منبع: فرهنگ نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    خدا خیرشون بده... واقعا کارشون عالیه... به تنهایی دارند جو کلی سازمان و موسسه و کمیسیون رو میکشن.. دستمریزاد.
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    بنده به نوبه خودم از تهیه کنندگان و مجری برنامه تشکر می کنم.اقدام تان مورد رضای خداست
  • ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    از بس که از بدیهیات دینمون فاصله گرفتیم نمایش یه چیز ساده مثل این چقد ما رو ذوق زده میکنه...
  • saeed ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    باید قدردانی کرد از زحمات رامبد جوان وتیم خندوانه سالها بود که از ندیدن یک قسمت از برنامه ای در تلویزیون ناراحت نشده بودم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس