کد خبر 412797
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

شبکه نسیم 17 اردیبهشت یکساله می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه 17 اردیبهشت با پخش برنامه‌های متنوع و گلچینی از برنامه‌های پخش شده سالروز افتتاح رسمی‌اش را جشن می‌گیرد.

در 26 شهریورسال 1392 شبکه نسیم به طور آزمایشی و با 2 ساعت برنامه روی آنتن رفت و به مرور ساعت پخش آن افزایش یافت .

در 17 اردیبهشت سال گذشته این شبکه به طور رسمی با 6 ساعت برنامه افتتاح شد. با وجود برنامه‌های جذابی نظیر خندوانه این شبکه خیلی زود جایش را دردل مخاطبان باز کرد و با تولید برنامه های طنز دیگری نظیر مزه، آبرنگ، عینک آفتابی، شکرآباد، مهمانی، شب‌کوک، نسیم‌خاردار، ورود ممنوع ، هاونگ و...با اقبال مخاطبان مواجه شد.

با درخواست‌های مکرر بینندگان، شبکه نسیم در آذرماه سال 1393 به عنوان شبکه‌ای سراسری بر روی گیرنده‌های دیجیتال قرار گرفت و اکنون با تعهد پخش 4 ساعت برنامه تولیدی در میان دیگر شبکه‌های تازه تأسیس سیما بیشترین حجم تولید را به خود اختصاص داده است.

پخش تصاویر جذاب از مناطق دیدنی کشورهای دیگر، پخش تصاویر ارسالی مخاطبان در بخش نسیم شما، گزیده‌ای از برنامه‌های طنز پخش شده سیما وگزارش‌هایی از مردم و لطیفه‌گویی از دیگر بخش‌هایی است که بر جذابیت این شبکه افزوده است. این شبکه قرار است 17 اردیبهشت همزمان با سالگرد افتتاحش گلچینی از برنامه‌های جذاب پخش شده را به مخاطبان هدیه دهد.

برنامه"دست نزن جیزه" با موضوع مواد مخدر و نگاهی طنزگونه و نو به این معضل اجتماعی از بزنامه‌هایی است که این شبکه در دست ساخت دارد.

برنامه "هیجان در ساعت صفر" نیز از جمله برنامه‌هایی است که به صورت تأمینی تهیه شده و گلچینی از مسابقه‌های جذاب پخش شده از سیما را پخش می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    شبکه ی مسخره ای است
  • امیدریاحی ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    0 0
    من استعداد اینو دارم که بخونم هر کس هم که صدامو میشنوه تعریف میکنه ممنون میشم که بهم یه فرستی بدید تا خودم رو نشون بدم خواهش میکنم فقط یه فرست
  • امیدریاحی ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    0 0
    من استعداد اینو دارم که بخونم هر کس هم که صدامو میشنوه تعریف میکنه ممنون میشم که بهم یه فرستی بدید تا خودم رو نشون بدم خواهش میکنم فقط یه فرست
  • امیر محمد ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    0 0
    منم صدا خیلی خوبه هرکی می‌شنوه خوشش میاد میشه ی فرصت به منم بدید ممنون میشم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس