کد خبر 415661
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

رامبد جوان مجری برنامه تلویزیونی ˝خندوانه˝ معتقد است از بازیگری تا کارگردانی و مجری‌گری، هر کاری که دوست داشته باشد، انجام می‌دهد.

به گزارش مشرق،  رامبد جوان مجری برنامه "خنداونه" است؛ او با اجرای برنامه "خندوانه" شب‌ها در شبکه نسیم به سراغ مهمانان خود می‌رود و با هدف خنداندن مردم برنامه را پر انرژی و شاد اجرا می‌کند.ا

ین بازیگر طنز‌پرداز و ایده‌های ناب درباره حضور بازیگران در سمت مجری در تلویزیون، گفت: هر بازیگری می‌تواند مجری، کارگردان، تهیه‌کننده و غیره باشد. قرار نیست هر کاری برای هر شخصی محدودیت داشته باشد. خود من تاکنون به همه این شاخه‌ها سرک کشیده‌ام و معتقدم هر کس در این حرفه می‌آید، خود بهتر از همه می‌داند که آیا می‌تواند در اجرا و یا کارگردانی و یا بازیگری موفق باشد یا خیر.

مجری برنامه "خندوانه" در ادامه بیان کرد: درست و یا غلط بودن یک حرفه و شغل به خود اشخاص مرتبط می‌شود. در کل دنیا هم به همین شکل است که اگر کسی در اجرا موفق است، راه مجری‌گری را انتخاب می‌کند و اگر کسی در کارگردانی تواناست، آن حرفه را در پیش می‌گیرد.

جوان درباره تفکیک‌هایی که خود افراد برای دیگران قائل می‌شوند، عنوان کرد: قواعد در هر حرفه‌ای لازم است، اما تفکیک و یا کوچک و بزرگ کردن بعضی موضوعات به توانایی افراد بستگی دارد. بعضی از تفکر‌ها را باید درست منتقل کرد. اینکه عده‌ای بخواهند برای دیگران تصمیم بگیرند کار بیهوده‌ای است.


منبع: هنر آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 1
    بعیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس