کد خبر 417913
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره تغییر نتیجه دیدار تراکتورسازی و نفت تهران می‌گوید هر احتمالی وجود دارد.

به گزارش مشرق، علیرضا اسدی درباره حواشی دیدار تراکتورسازی و نفت تهران اظهار کرد: در این قضیه به مردم آذربایجان ظلم شده است و باید درباره آن‌ها احقاق حق شود. ما به دنبال مسببان این اتفاق هستیم تا با آن‌ها برخورد کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا جام قهرمانی از سپاهان پس گرفته می‌شود یا خیر گفت: احقاق حق بحثی منطقی است. ما باید ببینیم اگر حقی ضایع شده است این حق را برگردانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال تغییر نتیجه وجود دارد یا خیر؟ گفت: هر احتمالی وجود دارد. باید مستندات را جمع کنیم و پس از کامل شدن مستندات جلسه‌ای برگزار کنیم و درباره این موضوع تصمیم بگیریم.

اسدی تصریح کرد: وقتی شواهد هنوز کاملا آشکار نیست نمی‌توانیم کامل درباره این موضوع صحبت کنیم اما حرف من این است که باید حق به حقدار برسد. ما به دنبال حل شدن مشکل فوتبال هستیم و کاری نداریم به سود یا ضرر تیمی تصمیم می‌گیریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت‌های خود به تخلف باشگاه راه آهن در مورد استفاده از بازیکن خارجی اشاره کرد و گفت: بحث این باشگاه کمی متفاوت است. ITC این بازیکن از سوی فردی صادر شده است اما این ITC درست نبوده و باید ببینیم چه کسی این ITC را صادر کرده اما درباره تغییر نتیجه راه آهن برابر پیکان باید بگویم مستند و مدارکی که ما در اختیار داریم نشان می‌دهد راه آهنی‌ها از این موضوع و اینکه بازیکنی خارجی‌شان ITC ندارد، اطلاعی نداشتند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    برای یک بار هم که شده جلوی فساد رو بگیرید و عوامل ان رو شناسایی کنید..
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    آخه چرا الکی جو میدی؟میخوای معروف بشی.بازی توم شد دیگه تموم شد،مگر اینکه اتفاقات خاصی بیفته.لینک برنامه دیشب شبکه سهند را بذارین لطفا در باره بازی تراکتور ونفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس