کد خبر 417861
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

سرمربی تیم سپاهان گفت: تیم ما لایق قهرمانی بود ولی برخی می‌خواهند این قهرمانی را لوث کنند.

فرکی:‌ می‌خواهند قهرمانی ما را لوث کنند

به گزارش مشرق، حسین فرکی که دومین قهرمانی پیاپی‌اش در لیگ برتر را این بار با سپاهان جشن گرفت به سوالات خبرگزاری تسنیم پاسخ داد.

*ابتدا در مورد اتفاقات عجیب تبریز صحبت کنید که این روزها خیلی حاشیه درست کرده است.

ترجیح می‌دهم زیاد در این خصوص صحبت نکنم ولی از طریق رسانه‌ها متوجه شدم چه اتفاقاتی رخ داده است. فقط می توانم بگویم سپاهان لایق و شایسته قهرمانی بود. اتفاقاتی که در تبریز افتاد اصلا به ما مربوط نمی‌شود. متاسفانه برخی می خواهند قهرمانی سپاهان ر ا لوث کنند و در حالی که در عصر ارتباطات قرار داریم، مطرح کردن برخی چیزها تعجب آور است. اگر هم اتفاقی افتاده، تقصیرها متوجه خودشان است. مگر امکان دارد در تبریز از نتیجه بازی سپاهان و سایپا اطلاعی نداشته باشند. این حرف ها اصلا پذیرفتنی نیست. چطور می شود گزارشگر بازی از نتیجه بازی ما مطلع بود؟ بهتر است مردم تبریز را فریب ندهند. چطور می شود که همه می دانستند در اصفهان چه نتیجه ای رقم خورده است؟ پس ما چگونه فهمیدیم که نتیجه بازی تراکتورسازی و نفت مساوی شد؟ دیگر نمی خواهم بیشتر از این در خصوص این موضوع صحبت کنم، فقط بگویم که قهرمانی سپاهان بدون حرف و حدیث بود.

*تونی اولیویرا گفته فغانی باید در جشن قهرمانی سپاهان شرکت می‌کرد، در مورد حرف‌های او چه نظری دارید؟

فغانی جزو داوران خوب ایران است و مثل هر داوری دوست دارد بهترین قضاوت را داشته باشد. نظری در مورد حرف های تونی ندارم.

*چقدر احتمال می‌دادید قهرمان شوید؟

50 درصد ماجرا دست خودمان بود که باید بازی را می بردیم. از طرفی بازی تراکتورسازی و نفت هم باید مساوی می‌شد که خوشبختانه این اتفاق افتاد. من به هیچ عنوان ناامید نبودم و از قبل هم به بچه ها گفته بودم که می توانیم قهرمان شویم. خیلی از دوستان و آشنایان هم به من لطف داشتند و قبل از بازی از قهرمانی قطعی سپاهان با من حرف زدند.

بعد از شکستی که مقابل صبا داشتیم به بازیکنان گفتم که همچنان شانس قهرمانی داریم. در 6 بازی آخر 18 امتیاز گرفتیم که این 18 امتیاز نقشی کلیدی در قهرمانی ما داشت. من هیچ وقت از قهرمانی ناامید نشدم و دیدید که در 6 بازی آخر تراکتورسازی، پرسپولیس، راه‌آهن، استقلال خوزستان، نفت مسجد سلیمان و سایپا را شکست دادیم. من با این قهرمانی‌ها انگیزه‌ام کم نمی‌شود.

*شما در دو سال پیاپی با دو تیم فولاد و سپاهان قهرمان ایران شدید.

افتخار می کنم که در دو سال توانستم این عناوین را به دست آورم. امیدوارم در آینده هم کارم را با همین هدف پیش ببرم و موفقیت های بیشتری را به دست آورم. من این قهرمانی را بعد از بازی به مردم اصفهان و شهدا تقدیم کردم. حالا هم بعد از چند روز باید از همسر و مادرم صحبت کنم. پدر من در قید حیات نیست اما مادرم همیشه برایم دعا می کند، همینطور همسرم. من این قهرمانی را به آنها تقدیم می کنم که واقعا خیلی از مواقع اذیت می‌شوند.

*مثل اینکه الان گران‌ترین مربی ایران هستید، درست است؟

نمی‌دانم، این را من تعیین نمی‌کنم و این مسائل بستگی به نظر دیگران دارد. خودم که اصلا به این چیزها توجه نمی کنم و مهم این است که کارم را به بهترین شکل انجام دهم.

*بهترین بازیکن سپاهان در این فصل چه کسی بود؟

نمی توانم از یک نفر نام ببرم و همه خوب بودند. باید از بزرگترهای تیم تشکر کنم؛ از نویدکیا، خلعتبری و همچنین بازیکنانی مثل شهاب گردان، احسان حاج صفی، حسین پاپی و مهدی شریفی. از زحمات بازیکنان، مدیریت، کادر فنی،کادر پشتیبانی، کادر پزشکی، هواداران و مردم اصفهان هم تشکر می کنم.

*مدیرعامل باشگاه سپاهان گفته که تمایل دارد تا سال 95 با شما همکاری کند. آیا قرار است در سپاهان بمانید؟

من یک سال دیگر قرارداد دارم ولی هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام. فعلا دوست دارم استراحت کنم و بعدا در مورد آینده حرف بزنم.

*در مقطعی برخی هواداران سپاهان علیه شما شعار دادند.در مورد آن روزها چه صحبتی دارید؟

من دیگر به گذشته فکر نمی‌کنم و آنها را هم می‌بخشم. آن زمان هم گفتم که تعدادشان زیاد نیست و ما با این مسائل از هدف‌مان دور نمی شویم.

*لیگ امسال از لحاظ فنی چطور بود؟

در مجموع متوسط بود و تعطیلی ها روی کیفیت تیم ها تاثیر منفی گذاشت. با این حال نیم فصل دوم بازی ها شکل بهتری گرفت و مسابقاتی دیدیم که جذاب بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس