عضو هیأت مدیره باشگاه پیکان گفت:‌ دارودسته اصفهانی‌ها در فدراسیون فوتبال مشکل‌ساز شده‌اند و مجمع باید در مورد آنها تصمیم بگیرد.

به گزارش مشرق، اسماعیل امیرحسینی در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان و همچنین اتفاقاتی که در این باشگاه رخ داده صحبت‌هایی را مطرح کرد. وی در ابتدا علت بیان مسائل در این برهه زمانی را اتفاقاتی دانست که مدیریت باشگاه را رنج می‌دهد و یک جای کار دچار مشکل است.

*چرا تاج یک روز قبل از بازی با راه آهن به حساب این باشگاه پول ریخت؟!

عضو هیأت رئیسه باشگاه پیکان اولین انتقاد خود را به مهدی تاج رئیس سازمان لیگ انجام داد و تصریح کرد:‌ چرا باید یک روز قبل از بازی ما مقابل راه‌آهن از طرف تاج به باشگاه راه‌آهن پولی پرداخت شود؟! دارودسته اصفهانی ها مشکل‌ساز شدند و حالا مجمع باید در این مورد تصمیم بگیرد. به آنها خیلی بها داده شده و اتفاقاتی رخ می‌دهد که حتی غیرفوتبالی‌ها را هم شوکه می‌کند.

*گروه دیگری خارج از سازمان لیگ تصمیمات را می‌گیرند

وی افزود: وقتی که  تاج سمت ریاست سازمان لیگ را بر عهده گرفت صحبت از آوردن پول تبلیغات محیطی و سایر مسائل را کرد اما حالا می‌بینیم که هیچ اتفاقی نیفتاده. اینکه فدراسیون و وزارت ورزش رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و اختلافاتی بین مسئولان این دو ارگان وجود دارد چوبش را تیم‌های لیگ برتری می‌خورند. وضعیت سازمان لیگ ما هم که مشخص است. بهروان و سایر نفرات را همه می‌شناسند اما فکر می‌کنم گروه دیگری در این باره تصمیم می‌گیرند چون وقتی با مسئولان سازمان لیگ روبه‌رو می شویم صحبت از بازیکن و مربی منشوری می‌کنند اما وقتی به مرحله اجرا می‌رسد چیز دیگری را مشاهده می کنیم.

امیرحسینی با اشاره به مشکلات داوری و اتفاقاتی که در دیدار مقابل راه‌آهن رخ داد، گفت: چطور داور دو گل مشکوک راه آهن را می‌پذیرد و کمیته انضباطی هم با بازیکن راه‌آهن که به طرف نیمکت ما آمده و بی‌احترامی می‌کند برخورد نمی‌کند؟ بحث کمیته انضباطی منفعل شده است. اگر آنها بخواهند کسی را محروم کنند ظرف 24 ساعت تصمیم می‌گیرند اما به یکسری مسائل مهم دیگر توجه نمی‌کنند. حداقل می‌توانستند پس از بازی اطلاعیه‌ای صادر کنند و بازیکن خاطی راه‌آهن را تا اطلاع ثانوی محروم کنند.

*کمیته اخلاق فقط دنبال موی بلند بازیکنان است

وی تأکید کرد: رئیس کمیته انضباطی اعلام کرد که ناظر انضباطی در بازی حضور دارد ما که نمی‌دانیم چه کسی بود اما هر کسی هم که در ورزشگاه حضور داشته زمانی که اطلاعات را اعلام می‌کند اعضا می‌توانند ظرف 24 ساعت تصمیم بگیرند اما فکر می‌کنم افراد اختیار ندارند و دست‌هایی در کار است. کمیته اخلاق هم که به دنبال موی بلند بازیکنان است و به مسائل دیگر توجه نمی‌کند در کمیته داوران هم نمی‌دانیم چه می‌گذرد. در هر سازمان و ارگانی اگر یکی از کارمندان کم کاری کند با او برخورد می شود اما می‌بینید که در بین داوران اگر داوری مرتکب اشتباه شود پس از یکی دو هفته سوت می‌زند همان اتفاقی که در دیدار ما مقابل استقلال افتاد و تورج حق‌وردی پس از دو هفته بار دیگر بازی استقلال و ذوب آهن را سوت زد. نمی‌دانیم تصمیمات اصفهانیان یا عسگری است دود اختلافات بین کمیته داوران و دپارتمان داوری هم به چشم باشگا‌ه‌ها می‌رود.

*اسدی یا از فدراسیون می‌رود یا خودش آلوده خواهد شد

عضو هیأت مدیره باشگاه پیکان با تشکر از علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما نظرات خود را با او در میان گذاشتیم و راهگشایی‌هایی هم داشت اما من اعلام کردم که یا اسدی مثل آنها می‌شود یا از فدراسیون می‌رود. او جمله زیبایی گفت که حضور افراد اضافی و هزینه‌های اضافی را برشمرد. او اعلام کرد وقتی رئیس کمیته‌ای 700 هزار تومان می‌گیرد وقتی از سایر باشگاه‌ها به او پیشنهادی داده می‌شود او آلوده خواهد شد.

*مبارزه با فساد الکی است

امیرحسینی یادآور شد: من با رسائی دیداری داشتم و به او گفتم که مبارزه با فساد الکی است. نقطه نظرات خود را هم گفتم اما در پایان اتفاقی نمی‌افتد. هدف از مطرح کردن این مسائل این است که کسانی بدانند فوتبال از مسیر اصلی خود خارج شده و حاشیه در متن قرار گرفته است. دلمان می‌سوزد وقتی چنین شرایطی را می‌بینیم حال آدم بد می‌شود. فوتبال چه بوده، چه شده و چه خواهد شد؟! اما یک حقیقتی وجود دارد و آن این است که وقتی کسی خود را به خواب می‌زند نمی‌توان آن را بیدار کرد اما ما امید داریم که در هفته پایانی لیگ به این مسائل توجه شود و حق به حق دار برسد و در زمین تعیین قهرمان و تیم‌های سقوط کننده مشخص شود.

*از کادر فنی حمایت می‌کنیم

عضو هیأت مدیره باشگاه پیکان در خصوص اینکه صحبت‌هایی مبنی بر تغییر کادر فنی این تیم شده است،‌گفت: به هیچ عنوان چنین موضوعی صحت ندارد. این مسائل فقط توسط یک عده‌ای مطرح می شود که منافع‌شان قطع شده است. پیکان مشکلاتش مربوط به مدیریت قبلی می‌شود و از آن موقع شروع شده است ما دائما گفته‌ایم که حمایت‌های خودمان را انجام می‌دهیم همانطور که معتقدیم اگر علی دایی در پرسپولیس می‌ماند هم‌اکنون شرایط این تیم عالی بود.

*بازی ما مقابل راه‌آهن باید 3 بر صفر به سود پیکان شود


وی با اشاره به حضور بازیکن خارجی راه‌آهن در نیم فصل دوم تصریح کرد: ما در خصوص بازیکن خارجی راه‌آهن تحقیق کردیم و اعتراض خود را هم حضور به کفاشیان و اسدی اعلام کردیم و خواستار این هستیم که کمیته انضباطی هر چه سریعتر به این مسئله رسیدگی کند زیرا حضور این بازیکن در میدان غیرقانونی بوده است. به همین دلیل باید دیدار ما مقابل راه آهن 3 بر صفر به سود ما اعلام شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سوسان ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    من که میگم بعد دوهزار سال این کفش دوزک وتاج محل و عزیر صلواتی شاه خاخام منشی میشند مثل کوروش آخه بچه های دارالیهودیه آسمانی هستند
  • ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    0 0
    واقعا ارزشش را داشت که به خاطر فوتبال این همه افترا بستی و خودت را جهنمی کردی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس