کد خبر 417868
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل باشگاه رئال‌مادرید حاضر نشد این موضوع که سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها فصل آینده نیز هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت را تأیید کند.

به گزارش مشرق، امیلیانو بوتراگوئنو با خودداری از اظهارنظر درباره آینده کارلو آنچلوتی، بر شایعاتی که درباره احتمال برکناری کارلتو از سمت مربیگری رئال‌مادرید وجود دارد، دامن زد.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل باشگاه رئال‌مادرید شب گذشته (یکشنبه) پس از قطعی شدن ناکامی کهکشانی‌ها در کسب عنوان قهرمانی لالیگا، در پاسخ به این سؤال که آیا آنچلوتی به کار خود ادامه خواهد داد، گفت: الان نه زمان مناسبی برای صحبت درباره این موضوع است و نه مکانی که بشود راجع به این موضوع بحث کرد. هنوز یک بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و ما باید برای این بازی خودمان را آماده کنیم.

بوتراگوئنو در ادامه به بارسایی‌ها بابت قهرمانی‌شان در لالیگا تبریک گفت و اظهار داشت: به بارسلونا تبریک می‌گویم چرا که عملکردش در نیم فصل دوم فوق‌العاده بود. ما کاری را که باید انجام می‌دادیم انجام دادیم و از بازی برابر اسپانیول هم نتیجه گرفتیم. وظیفه ما این بود که انجامش دادیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه رئال‌مادرید تأکید کرد: باید رقابت کنیم تا پیروز شویم و زمانی که رقابت نکنیم خوشحال نیستیم. هفته گذشته حق‌مان بود که والنسیا و یوونتوس را شکست دهیم اما شانس با ما یار نبود. تلاش فراوانی انجام دادیم اما به اهداف‌مان دست پیدا نکردیم. شاید مصدومیت برخی بازیکنان روی عملکرد ما تأثیرگذار بود چون آنها بازیکنان مهمی بود که بازی‌هایی خوبی برای ما انجام می‌دادند.

این دومین فصل متوالی است که آنچلوتی نمی‌تواند قهرمانی در لالیگا را برای رئال به ارمغان بیاورد. آخرین قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا به سال 2012 برمی‌گردد که تحت هدایت ژوزه مورینیو موفق به کسب این افتخار شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس