کد خبر 417846
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن پیشنهاد بازگشت به رئال‌مادرید را رد کرد.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو سه فصل متوالی بین سال‌های 2010 تا 2013 هدایت رئال‌مادرید را برعهده داشت و توانست در فصل اول حضورش جام حذفی و در فصل دوم لالیگا را برای این تیم به ارمغان بیاورد اما با مشکلاتی که در فصل آخر حضورش در برنابئو  به وجود آمد ترجیح داد به استمفوردبریج بازگردد تا برای دومین بار هدایت چلسی را بر عهده بگیرد.

او در فصل دوم حضورش روی نیمکت آبی‌پوشان لندنی, این تیم را در این فصل مقتدرانه به قهرمانی لیگ برتر رساند. با توجه به فصل بدون جام رئال‌مادرید با کارلو آنچلوتی گفته می‌شود مسئولان این باشگاه اسپانیایی بدشان نمی‌آید آقای خاص را به برنابئو بازگردانند.

گیلم بالاگو، کارشناس فوتبال اسپانیا در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: در حال حاضر ایده این است که رئالی‌ها به دنبال مربی دیگری هستند و این موضوعی طبیعی در این باشگاه پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی است. سران باشگاه رئال‌مادرید با یولن لوپتگی سرمربی پورتو، یورگن کلوپ سرمربی دورتموند، رافائل بنیتس سرمربی ناپولی و ژوزه مورینیو سرمربی چلسی مذاکراتی داشته‌اند.

وی افزود: نمانیدگان باشگاه رئال‌مادرید با این چهار گزینه صحبت کرده‌اند که ببینند تا چه حد علاقمند به مربیگری کهکشانی‌ها هستند. حتی با مورینیو هم صحبتی داشته‌اند که البته پاسخ او به آنها منفی بوده است. از این چهار گزینه, رافائل بنیتس گزینه محتمل‌تری است که برخی از مسئولان باشگاه موافقش هستند اما برخی دیگر مخالف به خدمت گرفتن وی هستند. برخی دیگر لوپتگی را مدنظر دارند ولی باز در این بین اختلافاتی وجود دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس