کد خبر 417815
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

سرمربی ۵۵ ساله رئال‌مادرید مصدومیت مهره‌های کلیدی‌ تیمش را عامل اصلی از دست دادن عناوین قهرمانی در فصل جاری عنوان کرد.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی که شاگردانش یکشنبه شب درهفته سی‌وهفتم لالیگا, اسپانیول را با نتیجه 4 بر یک در هم کوبیدند اما با توجه به پیروزی بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید شانس قهرمانی در این فصل را از دست دادند، در کنفرانس خبری گفت: دوست دارم قهرمانی در مهمترین رقابت را به دست بیاورم و آن لیگ قهرمانان اروپاست، هرچند قهرمانی در لالیگا را هم دوست دارم. امسال در آستانه کسب این دو عنوان بودیم ولی نشد. به هر حال سال بعد سعی‌مان را خواهیم کرد.

وی افزود: تیم واکنش خوبی از خود نشان داد و عملکرد فوق‌العاده‌ای برابر اسپانیول به نمایش گذاشت. پس از حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ایجاد انگیزه در بازیکنان کار خیلی دشواری بود و از بازیکنانم به خاطر تلاشی که در بازی از خود نشان دادند، قدردانی می‌کنم. کریستیانو رونالدو هم از کار خوب خود در این بازی لذت برد. حالا باید خود را به صورت حرفه‌ای برای دیدار آخرمان و بازی تا دقیقه آخر آماده کنیم. باید سرمان را بالا بگیریم چون با وجود اینکه قهرمانی کسب نکردیم اما برای رسیدن به این هدف‌ سخت جنگیدیم.

سرمربی پیشین میلان در ادامه عنوان کرد: ارزیابی کلی از فصل جاری مثبت نیست چون رئال‌مادرید برای قهرمانی بازی کرد ولی نتوانست به نتیجه مطلوبش برسد. ما نیم‌فصل اول را به خوبی پشت‌سر گذاشتیم ولی در نیم‌فصل دوم اوضاع برای‌مان دشوار شد. باید به بارسلونا و همکارم لوئیس انریکه بابت قهرمانی تبریک بگویم.

آنچلوتی در پایان عنوان کرد: رئال چوب مصدومانش را خورد به خصوص لوکا مودریچ.تیم با وجود خامس رودریگس، ایسکو و تونی کروس عالی بازی می‌کرد و با این سیستم جواب می‌گرفت ولی با از دست دادن مودریچ در بازی‌های باقیمانده فصل عملاً ضربه بدی خوردیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس