کد خبر 418061
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۳

یوونتوس فصل درخشانی را پشت سرمی گذارد و این شانس را دارد تا سه گانه فوتبال اروپا و ایتالیا را به دست اورد. نکته جالب درباره یوونتوس این است که بازیکنانی در این تیم بازی می کنند که در دیگر تیم ها طرد شدند اما در یوونتوس بهترین هستند.

به گزارش مشرق، یوونتوس یکی از بهترین فصل های خود را پشت سر می گذارد. این تیم ایتالیایی سه فصل رویایی را با آنتونیو کونته پشت سرگذاشت. این مربی جوان با یوونتوس نتایج بسیار درخشانی به دست آورد و در سه فصلی که هدایت این تیم را برعهده داشت توانست به قهرمانی در رقابت های سری A دست یابد.

عملکرد خوب کونته در یوونتوس باعث شد تا به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا انتخاب شود. سران یوونتوس خیلی سریع دست به کار شدند و ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق میلان را به عنوان جانشین کونته انتخاب کردند. پیوستن آلگری به یوونتوس واکنش خوبی در بین هواداران این تیم نداشت و بسیاری براین باور بودند که این مربی جوان اما باتجربه نمی تواند نتایج خوبی با بیانکونریها به دست آورد اما اصلا اینگونه نشد.

نمایش طرد شده ها در برلین

یوونتوس در فصل جاری این شانس را دارد تا در سه گانه فوتبال اروپا و ایتالیا جام قهرمانی را بالای سر برد. قهرمانی این تیم در رقابت  های سری A نهایی شده است و بیانکونریها در جام حذفی ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا نیز توانسته اند به فینال راه یابند.

نکته جالب درباره یوونتوس این است که در  این تیم بازیکنانی می درخشند که در دیگر تیم ها طرد شدند و با با توجهی آنها مواجه شدند اما این بازیکنان توانستند در یوونتوس توانایی های خود را ثابت کنند. خود آلگری نیز می تواند مثال بسیار جالبی در این زمینه باشد. می توان گفت که یکی از دلایل اصلی موفقیت یوونتوس در فصل جاری همین آلگری بوده است.

یوونتوس در سه فصل اخیر رقابت های سری A با هدایت آنتونیو کونته عنوان قهرمانی را به دست آورد اما در لیگ قهرمانان اروپا هرگز نتوانست نتایج درخشانی به دست آورد. وقتی از کونته سوال می شد که چرا تیم او تا این اندازه در لیگ قهرمانان اروپا ضعیف ظاهر می شود،پاسخ می داد که یوونتوس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به بازیکنان بزرگ و طراز اول نیاز دارد اما آلگری با همین بازیکنان جوان توانست با یوونتوس دست به کار بزرگی زند و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

آلگری در حالی با یوونتوس با این موفقیت دست یافته است که در میلان با بی مهری سران این باشگاه مواجه شد و می توان او را نخستین طرده شده در یوونتوس دانست که توانست با تیم جدیدش احیا شود و توانایی های خود را به همگان ثابت کند.

در این گزارش می خواهیم به بازیکنان طرد شده ای که در یوونتوس توانستند توانایی های خود را ثابت کنند، بپردازیم:

پل پوگبا
نمایش طرد شده ها در برلین

این بازیکن فرانسوی در منچستر یونایتد با بی مهری سرآلگس فرگوسن مواجه شد. او جایی در ترکیب یونایتد نداشت این درحالی بودکه با کش و قوس های زیادی به این تیم انگلیسی پیوسته بود. او توانست با جدایی از یونایتد و پیوستن به یوونتوس بازیهای درخشانی را به نمایش گذارد و در حال حاضر از بهترین بازیکنان جهان در پست خود به شمار می آید.

پاتریس اورا
نمایش طرد شده ها در برلین

او هم یکی از بازیکنان طرد شده است که در یوونتوس توانست احیا شود. این بازیکن فرانسوی بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را بر بازو می بست اما لوئیس فان خال بعد از انتخاب به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ اورا را نخواست و او هم چاره ای جز پیوستن به یوونتوس نداشت. این بازیکن فرانسوی توانسته در ترکیب اصلی یوونتوس جای  برای خود دست و پا کنند و عملکرد خوبی هم در ترکیب این تیم داشته است.

آلوارو موراتا
نمایش طرد شده ها در برلین

محصول آکادمی رئال مادرید به شمار می آید. در دوران مورینیو گاهی اوقات به او فرصت بازی می رسید و در چند دیدار حساس نیز توانست برای تیمش تاثیر گذار ظاهر شود. مورینیو علاقه خاصی به این بازیکن جوان داشت اما کارلو آنچلوتی به اسم و رسم بازیکنان اهمیت بیشتری می داد و همین هم باعث شد تا موراتا جایی در ترکیب رئال مادرید نداشته باشد و در نهایت هم از این تیم طرد شود تا بازی در یوونتوس را تجربه کند.

این بازیکن اسپانیایی جوان الان یکی از بهترین مهاجمان اروپا به شمار می آید و به  همراه کارلوس توس زوج خطرناکی در خط حمله یوونتوس تشکیل داده است. موراتا یکی از دلایل اصلی صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا است. او در هر دو دیدار رفت و برگشت موفق شد برای یوونتوس گلزنی کند تا قاتل تیم سابقش لقب گیرد.

آندرا پیرلو
نمایش طرد شده ها در برلین

در میلان روزهای درخشانی را پشت سرگذاشت اما با آلگری به مشکل خورد و وقتی فهمید که در روسونری جایگاهی ندارد این تیم را ترک کرد تا بازی در یوونتوس را تجربه کند. پیرلو در یوونتوس نه تنها ضعیف تر از میلان کار نکرد بلکه به مراتب بهتر از این تیم هم ظاهر شد و یکی از بهترین بازیکنان یوونتوس در سه چهار سال اخیر بوده است.

پیرلو هم از بازیکنن طرد شده است است که روزهای درخشانی را با یوونتوس پشت سرگذاشت و به طور قطع می توان گفت که الان سران میلان از بی توجهی به این ستاره پشیمان هستند. پیرلو هم در فصل جاری عملکرد درخشانی در یوونتوس داشته و این شانس را دارد تا با این  تیم هم جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد. او پیش از این با میلان موفق به این کار شد.
منبع: شفقنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس