کد خبر 41727
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۹

مجيد جلالي گفت: بعد از چند هفته توانستيم هم خوب بازي کنيم و هم ببريم.

به گزارش مشرق و به نقل از ايسنا، سرمربي فولاد پس از پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل ملوان اظهارکرد: اين ديدار واقعا بازي جذابي بين دو تيم شمال و جنوب کشور بود که به لحاظ کيفي در سطح بالايي برگزار شد. در يک بازي سنگين توانستيم در تمام 90 دقيقه بازي بسيار منطقي و خوبي ارايه دهيم و در نهايت بازي را به سود خودمان تمام کرديم.

وي گفت: خوشحالم که بعد از چند هفته توانستيم هم خوب بازي کنيم و هم ببريم، اين چيزي است که هميشه به دنبالش هستيم و اين همان بردي است که از آن لذت مي‌بريم.

جلالي درباره تيم ملوان گفت: ملوان تيم بزرگي است و امسال واقعا خيلي خوب بازي مي‌کند. شما ديديد که بازيکنان اين تيم چقدر خالص براي تيم‌شان بازي مي‌کنند. به مربي جوان اين تيم به خاطر منش و شکل کاري که در تيمش انجام مي‌دهد تبريک مي‌گويم و براي تيم ملوان و آقاي پورغلامي آرزوي موفقيت مي‌کنم.

وي با اشاره به اين‌که فولاد احتمال صعود به ليگ قهرمانان آسيا را دارد؟ افزود: در ليگ برتر بسيار مشکل است که بتوانيم سهميه کسب کنيم ولي بسيار اميدوار هستيم که از طريق جام‌حذفي به باشگاه‌هاي آسيا راه پيدا کنيم و اين چيزي است که براي آن سال‌ها انتظار مي‌کشم.

سرمربي تيم فولادخوزستان درباره حضورش براي فصل آينده در تيم فولاد گفت: فصل آينده با فولاد هستم. هفته پيش با باشگاه فولاد جلسه‌اي داشتم و تا اين زمان همه چيز به خوبي پيش رفته است. احتمال ماندنم در تيم فولاد بسيار زياد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس