کد خبر 417177
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹

منابع خبری فاش کردند که کشورهای عربی از رژیم صهیونیستی درخواست کرده اند در خصوص امنیت کشورهایشان، از آنها حمایت کند.

 به گزارش مشرق، پایگاه خبری الوعی نیوز فاش کرد که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در اقدامی شرم آور از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرده و در پیامی از این رژیم درخواست حمایت و مشاوره در خصوص امنیت کشورهایشان کرده اند. این خبرگزاری در ادامه نوشت: یکی از دستاوردهای کمپ دیوید برای اعراب روابط با اسرائیل بوده که زمینه آن را آمریکا فراهم کرده است.
الوعی نیوز همچنین نوشت: اعراب و سران صهیونیست به طور مستمر جلسات محرمانه در مورد مسئله هسته ای ایران و قدرت گرفتن شیعیان در منطقه و جنگ یمن دارند و در مقابل این موارد مواضع خاصی را اتخاذ می کنند.

از سویی دیگر، امیر قطر در کنفرانس خبری کمپ‌ دیوید گفت نشست‌ های گسترده دیگری برای پیشرفت روابط میان کشورهای حاشیه خلیج فارس و آمریکا وجود خواهد داشت و برای برگزاری یک نشست دیگر در کمپ ‌دیوید در سال آینده توافق شده است. شیخ «تمیم بن حمد» تاکید کرد که کشورهای شرکت‌ کننده در کمپ دیوید، بر ضرورت عدم مداخله در دولت ‌های دیگر در منطقه تاکید کردند.

در همین حال گفته می شود «باراک اوباما» رئیس ‌جمهور آمریکا که در کمپ دیوید با نمایندگان شورای همکاری دیدار کرده، در پایان نشست با بیان اینکه اعراب از اقدامات ایران نگران هستند، از توافق طرفین برای تقویت روابط نظامی خبر داد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس