کد خبر 416917
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

معاون برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در باکو گفت: شبکه جهانی سحر آذری از سوم خرداد همزمان با سالروز ولادت امام زین العابدین علیه السلام ۲۴ ساعته می شود.

به گزارش مشرق، محمد اخگری در پایان سفر سه روزه خود به جمهوری آذربایجان با اعلام این خبر به نقش این شبکه در توسعه روابط و تقویت مناسبات فرهنگی بین دو کشور اشاره کرد و افزود: شبکه جهانی سحر  رویکرد فرهنگی - اجتماعی خواهد داشت و مشترکات دو کشور را مورد توجه خواهد داد و برنامه ها و گزارش هایی از ایران، جهان و منطقه قفقاز پخش خواهد کرد.

معاون برون مرزی صدا و سیما تقویت روابط رسانه ای دو کشور را از اهداف سفر خود اعلام کرد و گفت: زمینه های زیادی برای توسعه همکاری های رسانه ای بین دو کشور وجود دارد و توافق کردیم با تشکیل کمیته مشترک رسانه ای برای تقویت روابط دو کشور در حوزه های رسانه ای اقدام کنیم.

دکتر محمد اخگری  معاون برون مرزی صدا و سیما که روز سه شنبه برای دیدار سه روزه وارد جمهوری آذربایجان شده بود با معاونین شعبه اجتماعی و سیاسی نهاد ریاست جمهوری، قائم مقام وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، مدیر شرکت فضا و فضا نوردی جمهوری آذربایجان، رییس اداره مسلمانان قفقاز و رییس شبکه تلویزیونی آ.تی وی دیدار و گفتگو کرد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس