کد خبر 416872
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

رهبر شیعیان بحرین با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: ملت بحرین از خواسته‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کند و سیاست‌های رژیم آل‌خلیفه شکست خورده است.

به گزارش مشرق، رهبر شیعیان بحرین با صدور بیانیه‌ای سیاست‌های آل‌خلیفه را شکست خورده دانست و گفت: «سیاست زمین از آن ما است، ثروت از آن ما است، پادشاهی از آن ما است، امرونهی از آن ما است، شما از آن ما هستید و هیچ‌چیز ندارید» تبدیل به سیاست احمقانه‌ای شده است و هیچ ملتی در برابر آن صبر نخواهد کرد، این سیاست یک ماجراجویی شکست‌خورده است و نتایج آن به‌خلاف پیش‌بینی‌هایشان رقم خواهد خورد. 
 
وی افزود: هنگامی که مبارزه یک ملت به طول انجامیده و حجم فداکاری‌هایش بزرگ و زخم‌هایش عمیق‌تر شده و رنج آن به تمام آحاد ملت برسد نمی‌توان به آن ملت اجازه داد که دست از جهاد کشیده و از خواسته‌های خود عقب‌نشینی کند. 
 
در بیانیه شیخ عیسی قاسم آمده است: راه‌حل‌های صوری و اهانت‌آمیز تنها نهادینه کردن وضعیت اسفبار و اهانت‌آمیز گذشته است که ملت از آن فرار کرده و به آن بازنخواهد گشت. این یک فرضیه نیست بلکه واقعیتی است که اراده شدید مردم برای پایداری آن را اثبات می‌کند. این واقعیت باید برای متوقف کردن شکنجه ملت و اصرار ورزیدن بر به ذلت کشاندن آن قانع‌کننده باشد. 
 
رهبر شیعیان بحرین افزود: ملت بحرین لیاقت تعامل انسانی و حق بهره‌مندی از کلیه آزادی‌ها، حقوق و کرامت خود را دارد به‌خصوص که در جنبش اصلاح آمیز خود راه مسالمت‌آمیز را در پیش گرفته است. این ملت لایق ارج نهادن است، آیا کسی هست که به آن احترام بگزارد؟
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس