کد خبر 416131
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: با همه وجود دوست دارم سایپا در کرج مانده و حتی به تهران هم منتقل نشود چه رسد شهرهایی دیگر.

به گزارش مشرق، ابراهیم صادقی در خصوص مسائلی که این روزها در خصوص انتقال باشگاه‌‌ سایپا به خارج از استان البرز به ویژه شهرهایی همچون کاشان و آمل مطرح می‌شود، اظهار داشت: من خودم متولد کرج هستم، در این شهر ساکنم و حدود 15 سال است که در این تیم بازی می‌کنم بنابرین با همه وجود دوست دارم تیم در کرج مانده و حتی به تهران هم منتقل نشود چه رسد شهرهایی دیگر.

وی افزود: به نظر من شهرهای دیگر باید مانند سیاه جامگان و فولاد نوین تیم‌داری را از لیگ‌های پایین شروع کرده و به لیگ برتر صعود کنند. در واقع طعم واقعی صعود را بچشند و ریشه داشته باشند چون تجربه انتقال تیم‌ها به شهر یا استان دیگر در فوتبال ایران هیچ‌گاه تجربه موفقی نبوده، بنابرین چرا ما باید دوباره آن تجربه‌های تلخ را تکرار کنیم؟

صادقی عنوان کرد: شما به سرنوشت تیم‌های پاس، پیکان در آن مقطع زمانی که به قزوین رفت یا صبا در قم نگاه کنید و آن وقت به این نتیجه خواهید رسید. این تیم‌ها هیچ‌گاه نتوانستند در آن شهرها ریشه بدوانند و بازیکنان بومی کمی را در خود پذیرفته‌اند.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا خاطر نشان کرد: پس از گذشت 11 سال از حضور سایپا در کرج به مرحله‌ای رسیده‌ایم که 5 یا 6 بازیکن خوب ما بومی استان البرز هستند بازیکنانی مثل وحید محمدزاده، مهدی ترابی، مسیح زاهدی، شهرام سالاری و مجید ایوبی که با اینکه شمالی است اما 13 سال است که در کرج سکونت دارد حال فکر کنید بخواهیم به استان دیگر رفته و همه چیز را از صفر شروع کنیم.

صادقی تاکید کرد: در حال حاضر تعامل خوبی بین مسئولان باشگاه و مدیران ارشد ورزش استان وجود ندارد و دو طرف باید طی نشستی مشترک مشکلاتی را که وجود دارد برطرف کنند، مشکلاتی که به نظر من با تعامل قابل حل است. در خصوص استقبال کم تماشاگران از بازی‌های سایپا هم باید بگویم این موضوع دو دلیل اصلی دارد. دلیل اول این است که کار زیاد و جدی در مورد جذب تماشاگر صورت نگرفته و دلیل دوم این است که سایپا طی سال های اخیر همیشه در میانه‌های جدول بوده است. بد نیست یادآوری کنم روزی که سایپا قهرمان لیگ شد ورزشگاه جای سوزن انداختن نبود یا در اسفند 1386 که با الوصل بازی داشتیم ورزشگاه جای خالی نداشت.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر باشگاه به شهرهای دیگر منتقل شود آیا بازیکنان هم باید تمکین کنند، گفت: من خودم یک سال دیگر با سایپا قرارداد دارم ضمن اینکه بندی در قرارداد بازیکنان نیست که اگر تیم به شهر دیگری منتقل شود باید آنها هم بروند. مطمئنم چنین اتفاقی نمی‌افتد و تیم در تهران یا کرج بماند.

کاپیتان تیم سایپا در خصوص خوشحالی نکردنش پس از گل برتری که مقابل استقلال خوزستان زد، گفت: گل دقیقه 90 که زدم باعث باخت تیم استقلال خوزستان شد و اگر خوشحالی نکردم به این دلیل بود که این تیم و سرمربی جوان آن ویسی را دوست دارم ضمن اینکه سهراب بختیاری‌زاده هم در این تیم بازی می‌کرده و من برای او احترام زیادی قائلم. درست است که ما با همه توان‌مان به مصاف استقلال خوزستان رفتیم اما دوست ندارم این تیم سقوط کند.

وی در خصوص اظهار نظر پس از بازی بازیکنان استقلال خوزستان مبنی بر اینکه ای کاش مقابل راه آهن هم بدین شکل بازی می‌کردید، تاکید کرد: شک نکنید مقابل راه آهن هم با همه وجود خود بازی کردیم و 3 یا 4 موقعیت صد درصد گل زنی داشتیم اما متاسفانه بدشانس بودیم و توپ‌های ما گل نشد ضمن اینکه داور هم یک پنالتی را برای ما نگرفت.

صادقی در پاسخ به این پرسش که بازی آخر شما در لیگ مقابل سپاهان در تعیین تکلیف قهرمان تاثیر گذار است، آیا با ترکیب اصلی به مصاف لین تیم می‌روید،گفت: مطمئن باشید با ترکیب کامل و با همه توانمان به مصاف سپاهان می‌رویم موضوعی که جلالی در صحبت با بازیکنان روی آن تاکید کرده است.

وی در مورد قهرمان لیگ چهاردهم خاطر نشان کرد: در بازی تراکتورسازی و نفت هر دو تیم برای برد پا به میدان خواهند گذاشت و به همین دلیل آن بازی برنده خواهد داشت بنابراین قهرمان لیگ چهاردهم یکی از این دو تیم خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس