کد خبر 416646
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: نباید مقابل گسترش فولاد فکر کنیم همه چیز تمام شده و باید برای برد به زمین برویم.

به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی مقدم مربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص دیدار فردای این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: هر بازی برای ما یک فینال است و خدا را شکر از بازی با سایپا که پیروز شدیم روند رو به رشد ما آغاز شد و موفق شدیم سایپا و پیکان را ببریم که بازی حساسی برای ما بود و بچه‌ها در این دو بازی از جان مایه گذاشتند.

وی ادامه داد: از دقیقه 83 بازی با پیکان که عقب افتادیم بازیکنان احساسی بازی نکردند و فوتبال با برنامه‌ای را انجام دادند و در نهایت سه بر دو پیروز شدیم.

وی ادامه داد: با این همه بازیکنان می‌دانند که برای ما چیزی تمام نشده و فردا یک بازی حساس در پیش داریم و نباید فکر کنیم که همه چیز تمام شده است چراکه فردا با گسترش فولاد تبریز که تیم خوبی است بازی می‌کنیم و امیدوارم ببریم تا راه‌آهن که تیم ریشه داری است در لیگ برتر ماندنی شود.

وی درباره اینکه آیا قول ماندن در لیگ برتر را می‌دهید یا نه؟ اظهار داشت: قول می‌دهیم که بازی را ببریم و در لیگ بمانیم چون محکوم به برد هستیم و نباید به بازی پیکان استقلال خوزستان یا ملوان نگاه کنیم بلکه ما باید برای برد به زمین برویم و اعتماد به نفس ما بالا رفته و با خیال راحت فردا بازی خواهیم کرد. این در حالی است که مصدوم یا محرومی هم برای بازی با فردا نداریم.

مربی تیم راه‌آهن در خصوص اینکه بازیکنان این تیم پول نگرفتند اما انتقاد به بی‌پولی نکردند خاطرنشان کرد: هفته پیش هم گفتم که بازیکنان ما چیزی نگرفتند اما به خاطر عرق به راه‌آهن و علاقه به فرهاد کاظمی از بزرگ تا کوچک همه به فکر بقای راه‌آهن هستند و به پول یا مسئله دیگری فکر نمی‌کنند.

وی افزود: من دست همه بازیکنان را می‌بوسم چراکه ما فقط 11، 12 بازیکن داریم و نیم‌فصل اتفاقاتی افتاد که تیم ما خالی از بازیکن شد اما این از بزرگی بازیکنان ما است که پولی نمی‌گیرند اما با قدرت تلاش می‌کنند هرچند که علیرضا رحیمی مدیر توانمندی است و قطعا به دنبال گرفتن حق و حقوق بازیکنان ما است.

کرمانی‌مقدم در ادامه و رو به خبرنگاران گفت: کسی درباره دربی از من سوال نکرد! البته به نظر من پرسپولیس برنده دربی است و صحبتی دیگر در این باره باقی نمانده هرچند که من 20 سال پیش یقه پاره کردم و هنوز همه آن را می‌گویند اما کسی نمی‌گوید که به الهلال گل زدم و تیم به فینال آسیا رفت و قهرمان شد حالا من به خاطر یک عصبانیت آن کار را انجام دادم اما در کوچه و خیابان هنوز آن را به من یادآوری می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به خاطر حساسیت دربی معتقدم پرسپولیس با اختلاف دو گل استقلال را می‌برد و همانطور که گفتم راه‌آهن برنده می‌شود و بردیم الان هم می‌گویم پرسپولیس دربی را می‌برد. به نظرم باید مدیریت قوی در پرسپولیس کار کند و از برکناری ترسی نداشته باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    0 0
    هر دو سرمربی پرونده ای کت و کلفتی در فدراسیون فوتبال دارند هر دو منشوری و متخلف هستند بی شک راه آهن برنده بازی است چون خیال شهرداری راحت است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس