کد خبر 416276
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

فیلم‌های صد ثانیه‌ای «برای فرزندم»، «پیامبر عزیز ما سلام»، «زندگی شیرین»، «خدا اینجاست»، «مریم مقدس»، «بهشت منتظرت می‌ماند» و ... به بهانه عید سعید مبعث از قاب «دو درصد» شبکه دو روی آنتن می‌رود.

به گزارش مشرق، در طول هفته جاری متناسب با مناسبت‌ها و همچنین اولویت‌های مهم شبکه دو، 8 فیلم کوتاه پخش می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به «برای فرزندم» اشاره کرد.

بهروز شعیبی در فیلمی با عنوان «برای فرزندم» ایفای نقش می‌کند، او با تعطیل کردن کارهای روزانه خود، ‌ فرزند خود را به پارک می‌برد و برای همراه شدن با او وقت می‌گذارد.

یکی از این فیلم‌ها چند ثانیه از زندگی روزمره «رضا کیانیان» را به تصویر می‌کشد، این هنرمند که هنگام خارج کردن خودرواش از پارک به خودرو دیگری صدمه زده، شماره تلفن خود را برای جبران خسارت روی ماشین می‌گذارد.

انیمیشن دو بعدی «پیامبر عزیز ما سلام» کار پیمان شریفی هم با هدف ترغیب کودکان به سلام دادن ساخته و پخش خواهد شد.

«زندگی شیرین» کاری از علی یکتا، و ماجرای دو برادر زحمت کش که ضمن درس و بحث حوزه و مدرسه، کشاورزی نیز می‌کنند.

«خدا اینجاست» با تم و مضمون معارفی، کاری از سیدآرش موسوی است که در آن فردی با یک کارتون تبلیغی اجاره ویلا کنار جاده نشسته است و مشغول صحبت با خداست....

«می‌شه منو از خیابون رد کنی» کاری از ناهید نوروزیان است که در قاب «دو درصد» روی آنتن می‌رود، در این فیلم کوتاه پیرمردی کنار خیابان ایستاده و قصد دارد از آن عبور کند اما نگرانی و ترس باعث می‌شود که او حرکتی رو به جلو نداشته باشد. افراد مختلفی قصد کمک به وی را دارند که او نمی‌پذیرد و...

در فیلم کوتاه «مریم مقدس» پیرزنی با خرید‌هایش کنار پارکی نشسته و از دور خانم شبنم قلی خانی را می‌بیند و با خود می‌گوید «مریم مقدسه»، شبنم قلی خانی وقتی او را می‌بیند با خوشرویی پیر زن را برای بردن وسیله‌هایش کمک می‌کند.

در فیلم «بهشت منتظرت می‌ماند» که کاری از سیدسجاد موسوی است، میوه فروشی سیار بخاطر مبلغ میوه با خریدار در حال بحث است؛ جوانی زحمت کش که چرخی برای جمع آوری نان خشک دارد به او می‌رسد و درخواست میوه می‌کند و از فروشنده می‌خواهد که مهلت دهد تا بعد پول میوه را به وی بدهد...

دو درصد پیام‌های اخلاقی و تعلیمی شبکه دو را در 100 ثانیه و با موضوعات اخلاق، فرهنگ کتابخوانی، محیط‌زیست، سبک زندگی اسلامی ایرانی، خانواده، جمعیت، مناسبت‌های مذهبی و ملی و... به مخاطبان ارائه خواهد داد و روزانه سه بار در ساعت‌های9:30، 17:30 و 23:30 از شبکه دو پخش می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس